Tukker FM schreef:Er zijn ook nog beelden van de rally in 1999.Bij de start, kremer en wevers, en de rest.
Zal proberen rene aan het werk te krijgen.![]()
Gr Gert Veurink
ja doe maar eens haha!
wie sprekt mekaar
Tukker FM schreef:Er zijn ook nog beelden van de rally in 1999.Bij de start, kremer en wevers, en de rest.
Zal proberen rene aan het werk te krijgen.![]()
Gr Gert Veurink
Patrickdeh schreef:Heeft er hier iemand ervaring met het digitaliseren van Super 8 video?
asconajoop schreef:1 rudy schreurs genavigeerd door bert jansen,die ook de auto heeft gebouwd tijdens de amsterdam bp rally.het kan maar zo zijn dat ik die foto heb gemaakt.hoe die dan bij jouw terecht is gekomen is mij een raadsel.2peter den ottelander,mawa rallysprint.
3jan nyhof,hellendoornrally.was dat niet in het jaar dat hij met die paarse 2WD calibra reed en hem totallos gereden had tijdens de hunsruckrally,vandaar dat hij hellendoorn reed met een haastig opgebouwde manta.
4moet alex vedders wel zijn.gezien de lengte.
5ondergetekende met hans hengstman,onder het motto''meer vliegen op de zijramen,dan op de voorruit''amsterdam rallysprint.
6jan nyhof,4WD calibra.
7 jan nyhof.amsterdam rallysprint.
honcie schreef:En die ford is niet Erwin Doctor maar Mark Lovell in het jaar 1988.
Erwin reed nog in de xr4 sierra.
manta-sport schreef:honcie schreef:En die ford is niet Erwin Doctor maar Mark Lovell in het jaar 1988.
Daar heb ik ook nog 2 foto's van alleen ziet de auto op die foto's er iets minder goed uit.(tulpenrally '88 )
jsimane schreef:manta-sport schreef:honcie schreef:En die ford is niet Erwin Doctor maar Mark Lovell in het jaar 1988.
Daar heb ik ook nog 2 foto's van alleen ziet de auto op die foto's er iets minder goed uit.(tulpenrally '88 )
(Tulpenrally '88 ) Zeer waarschijnlijk heb je dan foto's gemaakt op de proef die achter de vuilnisbelt een jump en een finish had, Mark Lovell was daar gecrashed. Even later kwam ook de Delta van Flip van Zutphen niet ongeschonden van deze proef.

honcie schreef:En die ford is niet Erwin Doctor maar Mark Lovell in het jaar 1988.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast