Rally op tv

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Mazzo » do feb 10, 2011 20:34

romar schreef:
Sjeik1981 schreef:MotorsTV
Straks omstreeks 19.10 voorbeschouwing op Zweden
En dan vrijdag/zaterdag/zondag omstreeks 22.15 a 22.20 samenvatting van ongeveer 50 minuten van de dag, waarbij op de dag nog wel enkele keer wordt herhaald.



Owowow, wat balen weer, heb ik net upc pakket (royaal) en nou mis ik dus motors tv en nog enkele zenders,

Net DE zenders waarom ik dat pakket neem :evil: :twisted: :evil: :twisted:!!

Maar die komen van de zomer pas hier binnen

Echt balen dus!!


Als het goed heeft UPC royaal, motors TV op kanaal 206
Mazzo
 
Berichten: 457
Geregistreerd: vr okt 09, 2009 14:31
Woonplaats: Almere

Berichtdoor romar » do feb 10, 2011 21:10

Alleen in onze gemeente nog niet helaas! erg jammer...
Avatar gebruiker
romar
 
Berichten: 882
Geregistreerd: vr okt 05, 2007 9:58

Berichtdoor Mazzo » do feb 10, 2011 21:19

romar schreef:Alleen in onze gemeente nog niet helaas! erg jammer...


Zal ik toch is contact opnemen met de UPC helpdesk, digitaal royaal heeft landelijk zelfde zenders

http://www.upc.nl/televisie/tv-zenders/
Mazzo
 
Berichten: 457
Geregistreerd: vr okt 09, 2009 14:31
Woonplaats: Almere

Berichtdoor romar » do feb 10, 2011 21:21

Dank je voor de tip, maar dit is bekend gemaakt toen ik het pakket binnen kreeg,

Heb gewoon nog even pech..
Avatar gebruiker
romar
 
Berichten: 882
Geregistreerd: vr okt 05, 2007 9:58

Berichtdoor Aartje » do feb 10, 2011 23:16

romar sleutel lenen?
Aartje
 
Berichten: 57
Geregistreerd: do sep 23, 2010 14:24
Woonplaats: Loenen

Berichtdoor Ascona » za feb 12, 2011 12:24

Ik werd net getipt dat het Duitse Sport1 WRC beelden uitzend.
Voor zondagmiddag staat er zelfs een live-uitzending aangekondigd.
Programm
Ascona
 
Berichten: 342
Geregistreerd: ma jan 21, 2002 20:09

Berichtdoor Aartje » za feb 12, 2011 17:41

zie dat is mooi als het goed is zit die ook in me pakket :lol:
Aartje
 
Berichten: 57
Geregistreerd: do sep 23, 2010 14:24
Woonplaats: Loenen

Berichtdoor romar » za feb 12, 2011 17:54

Aartje schreef:romar sleutel lenen?


Dan kom ik wel buurten hahaha! 8)
Avatar gebruiker
romar
 
Berichten: 882
Geregistreerd: vr okt 05, 2007 9:58

Berichtdoor Achtrs » zo feb 13, 2011 12:48

Bedankt voor de tip, zie net dat sport 1 bij canal digitaal op 216 zit en vrij te ontvangen is :D.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Achtrs
 
Berichten: 278
Geregistreerd: zo mei 06, 2007 13:27
Woonplaats: Wierden

Berichtdoor official No. 27768 » wo feb 23, 2011 20:16

Mooi dat RR er ook dit jaar weer is!
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
Avatar gebruiker
official No. 27768
 
Berichten: 2934
Geregistreerd: wo feb 15, 2006 16:47
Woonplaats: Zutphen

Berichtdoor Sjeik1981 » wo feb 23, 2011 21:53

Hoop dat ze het weer oppakken zoals de laatste afleveringen van vorig jaar.
Sjeik1981
 
Berichten: 2947
Geregistreerd: za sep 08, 2007 15:33
Woonplaats: Zeist

Berichtdoor official No. 27768 » vr feb 25, 2011 8:55

Zondag op België 2 (Canvas)om 14:05 Autosport: BK Rally Haspengouw
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
Avatar gebruiker
official No. 27768
 
Berichten: 2934
Geregistreerd: wo feb 15, 2006 16:47
Woonplaats: Zutphen

Berichtdoor ferry bakker » zo maart 06, 2011 5:41

Zie ik s,nachts op Tv Utrecht onze grootste en beste official Rinus voorbij komen in Reizigers Centraal
op weg naar zijn nieuwe vriendin, maar Rinus ze houdt toch wel van Rally hopen alle rijders en navigatoren :?:
anders wordt de rally zeker niet zo leuk maar als het was :!:

Link: http://mediaplayer.rtvutrecht.nl/stream/11307055

oh ja en ik slaap s,nachts normaal, maar heb de thermostaat kapot en 39,8 koorts :oops:
ferry bakker
 
Berichten: 767
Geregistreerd: ma sep 20, 2004 16:56
Woonplaats: Putten

Berichtdoor metisse » zo maart 06, 2011 12:41

Zeker,
maar mocht die grote kerel met dat grote hart op de goeie plek niet meer naar de rally´s komen, wens ik hem alle geluk van de wereld daar in Heerlen. :wink:
metisse
 
Berichten: 591
Geregistreerd: di mei 27, 2008 10:28
Woonplaats: Woudrichem

Berichtdoor Cinq-Power » zo maart 06, 2011 13:04

Geen zorgen, ik zal er zorg voor dragen dat hij gewoon blijft komen.

Hoef er niet veel moeite voor te doen, gewoon af en toe op tijd voor zijn deur staan om em op te halen.

Maar die nieuwe vriendin begint ook besmet te raken met het virus, ze was er ook op Zandvoort :)
Avatar gebruiker
Cinq-Power
 
Berichten: 1461
Geregistreerd: zo okt 28, 2007 13:47
Woonplaats: Wageningen

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast