Armand schreef:Mevrouw Hulzebos is er ook en misschien kan die mee met de mannen van IPATEC. In ieder geval veel plezier daar, wordt vast weer te gek... en bedankt...
Annemieke is zojuist per Jet vertrokken naar Zweden.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Armand schreef:Mevrouw Hulzebos is er ook en misschien kan die mee met de mannen van IPATEC. In ieder geval veel plezier daar, wordt vast weer te gek... en bedankt...
alleskids1971 schreef:Ken Block krijgt collegiale tips van Henning Solberg. Block heeft namelijk nog nooit eerder op banden met spickes gereden.
http://www.dailymotion.com/video/xgwhkn ... eden_sport
MotMot schreef:Ik ben via via op dit forum terecht gekomen, omdat we aanstaande woensdag vertrekken richting de Rally van Zweden.
Nu ben ik door een bekende van mij getipt over Collins Crest.
Het leek ons een gave plek, maar ik kan echter niet echt wat vinden over de locatie.
Weet toevallig hier iemand de locatie/coördinaten?
We zijn bij meerdere Rally's wezen kijken, maar nog nooit in het buitenland.
Dus Zweden wordt onze doop![]()
Mocht iemand het weten, dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt.
Vriendelijke groeten,
Tom Overmars.
Sundanceranch schreef:MotMot schreef:Ik ben via via op dit forum terecht gekomen, omdat we aanstaande woensdag vertrekken richting de Rally van Zweden.
Nu ben ik door een bekende van mij getipt over Collins Crest.
Het leek ons een gave plek, maar ik kan echter niet echt wat vinden over de locatie.
Weet toevallig hier iemand de locatie/coördinaten?
We zijn bij meerdere Rally's wezen kijken, maar nog nooit in het buitenland.
Dus Zweden wordt onze doop![]()
Mocht iemand het weten, dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt.
Vriendelijke groeten,
Tom Overmars.
Hoi Tom
Je moet ff goed opletten als je naar Colins Crest rijd dat je ook aan de andere kant van meer geparkeerd kan worden.
Dit hadden wij voig jaar dat was voor ons ook de eerste keer dat we er naar toe gingen en ik kwam er aan met de auto parkeren 4€ en het meisje zei ja dit is naar Colins Crest maar dat was het niet was 4 kilometer eerder in de proef.
Moesten we opend naar Colins Crest maar er rijden Quads en Sneeuwscooters af en aan dus mocht je dit ook hebben kan je gewoon meerijden en ze brengen je naar de andere kant van het meer in je stapt af bij Colin Crest geweldige plek overigens.
Veel plezier en misschien tot ziens.
Neem goede warme laarzen mee en eventueel handschoenen.
Of koop bij een benzine pomp een zak brandhout en wat aanmaakblokjes dan kan je Kampvuurtje bouwen.
Groeten Dimitry
Sundanceranch schreef:Hej Rally foaks
Het sneeuw nu op het moment maar weet niet hoelang het gaat duren.
Groeten uit Ekshärad
Dimitry en Anita
www.sondanceranch.eu
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast