1e Circuit Short Rally 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Testdag en rallysprint op Zandvoort

Poll eindigt op wo dec 15, 2010 21:18

Ja - Zowel test als rallysprint
109
77%
Ja - Alleen een testdag
3
2%
Ja - Alleen een rallysprint
18
13%
Nee - Er is geen behoefte aan een testdag en rallysprint
11
8%

Totaal aantal stemmen : 141

Berichtdoor Roy S. » vr jan 28, 2011 12:57

RallyeRichard schreef:Dan houd ik mij aanbevolen Rudy!

Heb al bij 3 verschillende leveranciers geprobeerd, die ze in hun assortiment hadden. Maar ook 3 keer een 'helaas' te horen gekregen. Als ze nog te krijgen zijn (tegen een normale prijs) graag meteen 2 linker en 3 rechter. Heb ik tenminste een beetje voorraad :D

Als ik de tekening zo zie wordt het met 90 deelnemers wel dringen op de Tarzanpaddock?!

we gaan er vanuit dat jullie lekker een pitsbox nemen ;) en de paddock is nagenoeg evengroot als de ruimte in amsterdam dus moet passen ;)
Roy S.

Berichtdoor Roy S. » vr jan 28, 2011 13:00

ikkuh_18 schreef:Zit echt super te balen dat ik niet mee kan doen:(:( hopelijk is hij er volgend jaar weer!!

waarom kan je niet meedoen dan ???

en je hebt ook mail gehad van de SAS toch ???

geef je je gewoon op als official ben je er toch bij ;)
Roy S.

Berichtdoor rally for ever » vr jan 28, 2011 19:25

Roy S. schreef:
ikkuh_18 schreef:Zit echt super te balen dat ik niet mee kan doen:(:( hopelijk is hij er volgend jaar weer!!

waarom kan je niet meedoen dan ???

en je hebt ook mail gehad van de SAS toch ???

geef je je gewoon op als official ben je er toch bij ;)

Zou maar zo andere reden kunnen hebben als waar jij aan denkt. :?
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
rally for ever

Berichtdoor ikkuh_18 » za jan 29, 2011 1:54

Ben geopereerd aan mn schouder....denk dat als official ik me ook weinig nuttig kan maken :( grrr had zo graag mee willen doen:(
ikkuh_18

Berichtdoor TWENGELTJE » za jan 29, 2011 13:56

In ieder geval beterschap gewenst
Je bent nog jong dus je hebt nog tijd genoeg om de schade in te halen
TWENGELTJE

Berichtdoor van eck » za jan 29, 2011 15:07

Mazzo schreef:
Sevius schreef:
Sponsor schreef:lijkt me best leuk als er nu eens meer deelnemers gaan inschrijven :idea:

Zeg dat wel! Eindelijk weer eens een nieuwe wedstrijd op de kalender, na het wegvallen van meerdere evenementen. Deze wedstrijd heeft alles in zich om het te laten slagen. Dat mag best beloond worden met meer inschrijvingen, zodat we er met zijn alle een topdag van kunnen maken!

Zullen er niet een hoop rijders kiezen voor de Haspengouw een week later, ik hoop het niet en ben i.i.g. van de partij in Zandvoort. Nieuwe initiatieven moeten beloond worden door rijders en publiek...

ja en dan kiest een grote groep er ook voor om 2 dagen ervoor liever te testen op Niederrhein (sorry Syl) dan weten we gelijk weer waar we aan toe zijn in nederland, nieuw = eng pfffff
Gekheid is erfelijk, je krijgt het van je kinderen 8) 8)
van eck

Berichtdoor Roy S. » za jan 29, 2011 16:31

ikkuh_18 schreef:Ben geopereerd aan mn schouder....denk dat als official ik me ook weinig nuttig kan maken :( grrr had zo graag mee willen doen:(

idd beterschap dan en op naar volgend jaar
Roy S.

Berichtdoor Roy S. » za jan 29, 2011 16:33

van eck schreef:
Mazzo schreef:
Sevius schreef:
Sponsor schreef:lijkt me best leuk als er nu eens meer deelnemers gaan inschrijven :idea:

Zeg dat wel! Eindelijk weer eens een nieuwe wedstrijd op de kalender, na het wegvallen van meerdere evenementen. Deze wedstrijd heeft alles in zich om het te laten slagen. Dat mag best beloond worden met meer inschrijvingen, zodat we er met zijn alle een topdag van kunnen maken!

Zullen er niet een hoop rijders kiezen voor de Haspengouw een week later, ik hoop het niet en ben i.i.g. van de partij in Zandvoort. Nieuwe initiatieven moeten beloond worden door rijders en publiek...

ja en dan kiest een grote groep er ook voor om 2 dagen ervoor liever te testen op Niederrhein (sorry Syl) dan weten we gelijk weer waar we aan toe zijn in nederland, nieuw = eng pfffff

idd daar zetten wij als officials dan voor in :( misschien moeten alle officials ook besluiten om de grote populaire rally's eens met zijn allen op vakantie te gaan .... Wordt tijd dat rijders ook de vrijwilligers wat meer gaan waarderen
Roy S.

Berichtdoor antoine » za jan 29, 2011 16:47

Misschien schikt het woordje 'circuit' de meeste rijders af? Er zijn heus wel rijders die denken: Als ik rondjes wil rijden, had ik wel circuit rijder geworden.
Afbeelding
antoine

Berichtdoor Sponsor » za jan 29, 2011 17:26

Roy...is natuurlijk onzin om zo te reageren...Elke rijder weet dat ze niet zonder officials kunnen en visaversa.

Dat rijders zich laten afschrikken door het circuit is een punt....maar dat is nu wel ontzenuwd door de proeven te presenteren.Een industrieterrein proef is echt niet uitdagender dan een circuit....
http://www.hetgroenerallyteam.nl ......bezoek onze NIEUWE RALLYSITE...en geef je url door voor de LINK pagina
Sponsor

Berichtdoor antoine » za jan 29, 2011 17:38

Was het niet verstandiger om de proeven niet eerder vrij te geven? Ik weet het, dat hoort niet bij een rally, maar je had de rijders hadden wel eerder een inschatting kunnen maken of ze wel of niet daar gaan rijden. Nu hebben die rijders misschien voor een andere optie gekozen.
Afbeelding
antoine

Berichtdoor Niek CPZ » za jan 29, 2011 18:58

Zullen er niet een hoop rijders kiezen voor de Haspengouw een week later, ik hoop het niet en ben i.i.g. van de partij in Zandvoort. Nieuwe initiatieven moeten beloond worden door rijders en publiek...[/quote]

ja en dan kiest een grote groep er ook voor om 2 dagen ervoor liever te testen op Niederrhein (sorry Syl) dan weten we gelijk weer waar we aan toe zijn in nederland, nieuw = eng pfffff[/quote]

tja en als de eerste keer niet loopt, dan durft men een tweede keer niet het risico te lopen en dan hebben we helaas nooit een 2de Circuit short rally. Aan de organisatie zal het niet liggen.
Niek CPZ

Berichtdoor Han » za jan 29, 2011 19:01

antoine schreef:Was het niet verstandiger om de proeven niet eerder vrij te geven?

Ik hoor van DEELNEMERS totaal geen commentaar, eerder alleen naar complimenten dat we het onverhard eruit gehaald hebben om schade te voorkomen.
Han

Berichtdoor hans van altena » za jan 29, 2011 19:02

Samenvattend :
deelnemen en/of komen kijken !!
Wees blij met nieuwe initiatieven en probeer ze ook te honoreren ! :D :D
hans van altena

Berichtdoor briljant » za jan 29, 2011 20:15

Ik denk dat veel kleine teams met het oog op de hoge kosten aan het begin van het seizoen nog ff aan het sparen zijn.:roll:

(o.a. helm, HANS en de hoge inschrijving voor het kampioenschap)
Bastiaan van Lingen
briljant

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden