1e Circuit Short Rally 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Testdag en rallysprint op Zandvoort

Poll eindigt op wo dec 15, 2010 21:18

Ja - Zowel test als rallysprint
109
77%
Ja - Alleen een testdag
3
2%
Ja - Alleen een rallysprint
18
13%
Nee - Er is geen behoefte aan een testdag en rallysprint
11
8%

Totaal aantal stemmen : 141

Berichtdoor Cinq-Power » wo jan 26, 2011 20:03

Ik zeg lange versnellingen erop en gaaaaan.
Cinq-Power

Berichtdoor Roy S. » wo jan 26, 2011 20:18

Sponsor schreef:tegengesteld rijden....foei :wink: ....lijkt me best leuk als er nu eens meer deelnemers gaan inschrijven :idea:

will top 10 plek is nu wel gegarandeerd :P maar ik neem aan dat de meeste teams nu toch wel overstag gaan..... en dit als mooie opener voor 2011 laten gelden ;)

is voor ons als officials ook wat prettiger ;)
Roy S.

Berichtdoor Roy S. » wo jan 26, 2011 20:59

Roy S. schreef:
Sponsor schreef:tegengesteld rijden....foei :wink: ....lijkt me best leuk als er nu eens meer deelnemers gaan inschrijven :idea:

will top 10 plek is nu wel gegarandeerd :P maar ik neem aan dat de meeste teams nu toch wel overstag gaan..... en dit als mooie opener voor 2011 laten gelden ;)

is voor ons als officials ook wat prettiger ;)

DEELNEMER 10 staat ingeschreven
Roy S.

Berichtdoor Sevius » wo jan 26, 2011 22:43

Sponsor schreef:lijkt me best leuk als er nu eens meer deelnemers gaan inschrijven :idea:

Zeg dat wel! Eindelijk weer eens een nieuwe wedstrijd op de kalender, na het wegvallen van meerdere evenementen. Deze wedstrijd heeft alles in zich om het te laten slagen. Dat mag best beloond worden met meer inschrijvingen, zodat we er met zijn alle een topdag van kunnen maken!
Met vriendelijke groet,

Martin Nortier - NRT Rallyteam - www.nrtrally.nl

Afbeelding
Sevius

Berichtdoor Sevius » wo jan 26, 2011 22:48

Sponsor schreef:lijkt me best leuk als er nu eens meer deelnemers gaan inschrijven :idea:

Zeg dat wel! Eindelijk weer eens een nieuwe wedstrijd op de kalender, na het wegvallen van meerdere evenementen. Deze wedstrijd heeft alles in zich om het te laten slagen. Dat mag best beloond worden met meer inschrijvingen, zodat we er met zijn alle een topdag van kunnen maken!
Met vriendelijke groet,

Martin Nortier - NRT Rallyteam - www.nrtrally.nl

Afbeelding
Sevius

Berichtdoor Mazzo » wo jan 26, 2011 22:55

Sevius schreef:

Zullen er niet een hoop rijders kiezen voor de Haspengouw een week later, ik hoop het niet en ben i.i.g. van de partij in Zandvoort. Nieuwe initiatieven moeten beloond worden door rijders en publiek...
Mazzo

Berichtdoor RallyeRichard » wo jan 26, 2011 23:51

Done!

Lijken mij geweldig leuke proeven met gelukkig op strategische punten chicanes. Vindt m'n torretje wel fijn denk ik!
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
RallyeRichard

Berichtdoor Roy S. » do jan 27, 2011 14:16

Mazzo schreef:
Sevius schreef:

Zullen er niet een hoop rijders kiezen voor de Haspengouw een week later, ik hoop het niet en ben i.i.g. van de partij in Zandvoort. Nieuwe initiatieven moeten beloond worden door rijders en publiek...

!!! AMEN !!! de organisatie doet het met liefde voor jullie !!!AMEN!!!
Roy S.

Berichtdoor staphorstrallying » do jan 27, 2011 17:31

Ik heb voor deze wedstrijd mijn helm en hans systeem nog niet :( Dus ik zal nog een jaartje moeten wachten...
staphorstrallying

Berichtdoor Roy S. » do jan 27, 2011 18:21

staphorstrallying schreef:Ik heb voor deze wedstrijd mijn helm en hans systeem nog niet :( Dus ik zal nog een jaartje moeten wachten...

spoed bestelling doen ;)
Roy S.

Berichtdoor Cinq-Power » do jan 27, 2011 20:54

RallyeRichard schreef:

Done!

Lijken mij geweldig leuke proeven met gelukkig op strategische punten chicanes. Vindt m'n torretje wel fijn denk ik!

Laat je dit keer wel de vaten staan en je bumper heel?
Cinq-Power

Berichtdoor RallyeRichard » do jan 27, 2011 22:54

Zal het proberen 8-)

Bumper was trouwens niet zo erg. Voor 4 tientjes had ik een nieuwe, maar de spoilers zijn niet meer te krijgen :-(
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
RallyeRichard

Berichtdoor RG-Rallysport » do jan 27, 2011 23:08

RallyeRichard schreef:Zal het proberen 8-)

Bumper was trouwens niet zo erg. Voor 4 tientjes had ik een nieuwe, maar de spoilers zijn niet meer te krijgen :-(

Ik weet daar misschien nog wel een adressje voor Richard .....
RG-Rallysport

Berichtdoor RallyeRichard » vr jan 28, 2011 12:07

Dan houd ik mij aanbevolen Rudy!

Heb al bij 3 verschillende leveranciers geprobeerd, die ze in hun assortiment hadden. Maar ook 3 keer een 'helaas' te horen gekregen. Als ze nog te krijgen zijn (tegen een normale prijs) graag meteen 2 linker en 3 rechter. Heb ik tenminste een beetje voorraad :D

Als ik de tekening zo zie wordt het met 90 deelnemers wel dringen op de Tarzanpaddock?!
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
RallyeRichard

Berichtdoor ikkuh_18 » vr jan 28, 2011 12:32

Zit echt super te balen dat ik niet mee kan doen:(:( hopelijk is hij er volgend jaar weer!!
ikkuh_18

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden