Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
RenateS schreef:Nou laat die roddelnichten lekker opflikkeren...
Als je nou iets niet wilt hebben is een van deze zenders.... Laat de pret niet bederven!En dan heb ik het nog niet eens over die verschrikkelijke kwal van een Piet
![]()
Wij hebben al die vreemde lui niet nodig om het naar ons zin te hebben! Wij zijn gezellig van onszelf
erikjan schreef:koek en zopie langs het circuit zou prachtig zijn !
komt RTL (of SBS Hart v Nederland) ook nog langs voor sfeerbeelden op TV ?
RenateS schreef::lol: kan dhr Paulusma gewoon niet erg waarderen
rally for ever schreef:RenateS schreef::lol: kan dhr Paulusma gewoon niet erg waarderen
Ok, dat kan, ik ben ook geen fan, maar dat houdt niet automatisch in dat hij vergeleken moet worden met een niet nader te noemen holtedier.
Gelukkig zijn er heel veel verschillende mensen met verschillende gedachtes en interesses.
Ik ben van mening dat zolang men jou ( dit bedoel ik in zn algemene vorm ) niets misdaan heeft, ten allen tijde enig respect op z'n plaats blijft.
dalenbart schreef:Proeven staan ook online op de site.
Zien er wel leuk uit hopen dat er nog wat spektakelmakers op de startlijst komen:)
Heb er in elk geval zin in
Roy S. schreef:IDD ze staan online , best mooi hoe je nog niet precies kan zien waar het verhard/onverhard zit....
Patrickdeh schreef:Roy S. schreef:IDD ze staan online , best mooi hoe je nog niet precies kan zien waar het verhard/onverhard zit....
Alles is verhard, ze hebben namelijk het onverhard eruit gehaald.
Han schreef:Patrickdeh schreef:Roy S. schreef:IDD ze staan online , best mooi hoe je nog niet precies kan zien waar het verhard/onverhard zit....
Alles is verhard, ze hebben namelijk het onverhard eruit gehaald.
Als je goed kijkt zit er nog steeds onverhard in.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast