Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Aart schreef:Telt de 1e Circuit Short-Rally inmiddels mee voor bepaalde Cup's?
Domier schreef:Ik ben van mening dat er wel wat meer info mag komen voor publiek ipv alleen maar te melden waar te parkeren en voor hoeveel..
Ik zou bijvoorbeeld graag willen weten hoelaat de start en finish gepland zijn. Dan zou ik namelijk ook dingen kunnen plannen... Het is tenslotte al over bijna 1 maand zover...
Ned rally schreef:Domier schreef:Ik ben van mening dat er wel wat meer info mag komen voor publiek ipv alleen maar te melden waar te parkeren en voor hoeveel..
Ik zou bijvoorbeeld graag willen weten hoelaat de start en finish gepland zijn. Dan zou ik namelijk ook dingen kunnen plannen... Het is tenslotte al over bijna 1 maand zover...
LOCATIE EN TIJDSTIP VAN DE START:
TC Start / Service uit, nabij wedstrijdtoren CPZ, zaterdag 19 februari om 11:30 uur.
LOCATIE EN TIJDSTIP VAN DE FINISH :
Podium CPZ nabij wedstrijdtoren op zaterdag 19 februari om ca. 17:27 uur.
TWENGELTJE schreef:Kwestie van reglement lezen
Aart schreef:Telt de 1e Circuit Short-Rally inmiddels mee voor bepaalde Cup's?
Domier schreef:Ik mag dan wel een official zijn maar in dit geval vroeg ik het namens publiek. Heb in mijn omgeving namelijk al een aantal keer vragen gekregen wanneer het begint en hoe laat het eindigt
Tenslotte staat het reglement op de website onder het gedeelte "deelnemers".
Dus ik stel eigenlijk de vraag om aan te geven naar bijvoorbeeld Han dat de informatie naar het Publiek wel wat meer mag zijn.
Han schreef:Götz schreef:spreek je jezelf nu niet een heel klein beetje tegen![]()
![]()
Kom je ook rijdenje weet bij onze evenementen gebeuren er altijd mooie dingen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast