SylviaVisser schreef:Sjeik1981 schreef:Ik ben wel heel benieuwd naar deze sprint, 2 proeven, elk 4 keer vereden, met KP 2,4,6,8 onverhard erin.
Dan zijn het dus eigenlijk 3 proeven.
Kp 1,3,5,7 = zelfde proef en 2,4,6,8 zelfde...
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
SylviaVisser schreef:Sjeik1981 schreef:Ik ben wel heel benieuwd naar deze sprint, 2 proeven, elk 4 keer vereden, met KP 2,4,6,8 onverhard erin.
Sjeik1981 schreef:SylviaVisser schreef:Sjeik1981 schreef:Ik ben wel heel benieuwd naar deze sprint, 2 proeven, elk 4 keer vereden, met KP 2,4,6,8 onverhard erin.
Kp 1,3,5,7 = zelfde proef en 2,4,6,8 zelfde...
Niek CPZ schreef:En er zit een echte jump in!!! Zoals je van de duinen kan verwachten. 4 wielen los voor de mannen, een mooi plekje voor de fotograven!!!
Holkers schreef:Hopelijk komen er nog wat vooraanstaande namen bij, al is het alleen om publiek te trekken voor dit geweldige initiatief. Ik ben van plan om te komen, zeker omdat het zo dichtbij is. Daarnaast is het DE mogelijkheid om de nederlandse rally te promoten op landelijk gebied. Laten we hopen dat teams van alle klasses afreizen naar zandvoort voor deze kans en dat het een voorloper mag worden van een jaarlijks evenement.
Niek CPZ schreef:Sponsor schreef:Niet iedereen heeft een WRC...
Onze straat/drift Siera kwam wel los bij de eerste test.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten