CONRAD Euregio Rally en Twenterallysprint Hengelo 2010

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Monique van Deelen » ma nov 08, 2010 23:41

erikjan schreef:waarom geen bigbags of grote ronde geplastificeerde strobalen ?lijkt me veiliger...

kraats schreef:Dat is het waarschijnlijk ook.
Maar vaak kiest men voor dit soort zaken omdat er een bedrijf is dat een deel ervan wil sponsoren. Als je alle materialen moet huren rijzen de kosten pas echt de pan uit.In deze tijd is het lastig om sponsoring te krijgen dus pak je wat je pakken kunt. Alle gesponsorde middelen zijn dan welkom.

Het soort strobalen waar over gesproken wordt zijn om voor dit doel te gebruiken wel erg duur! Als er 1 of meer auto's flink in duiken worden ze hier niet beter van en niet meer te gebruiken voor hun oorspronkelijk doel (veevoer...)
Prijstechnisch krijg je dan een ander verhaal dan wanneer je over containers praat die wel tegen een stootje kunnen....

Veiligheidsaspect laat ik er nu even buiten...
Monique van Deelen

Berichtdoor Hendrik Scholten » di nov 09, 2010 0:02

Aloha Rally Mensen,
Ben vandaag FF op bezoek geweest bij Frank Gerritsen Mulkes en Frank heeft last van spierpijn en zere nek en Marcel heeft ook hetzelfde.
Ik heb dan ook ff de BMW 325i op Film gezet zoals ie er nu uit ziet na de Crash van Zondag 07-11-2010 op Kp 9 Zeldam.
Voor de beelden ervan Smurf naar www.youtube.com/117atdabult .
P.S. Zondag op de Service in Hengelo heeft Frank al gezegd dat hij de planning voor het opbouwen van een nieuwe BMW 325i al in zijn hoofd heeft en dat hij volgend jaar weer te bewonderen is op de Rally Paden zowel Binnenland als Buitenland.
Met Sportieve Rally Groet Henk.
Hendrik Scholten

Berichtdoor henk 400rr » di nov 09, 2010 1:23

Beterschap dan toegewenst en succes met de opbouw van de nieuwe auto.

Zag ik goed dat daar een gat in het dak zat? :shock: hoe is dat zo onstaan als ik het vragen mag?
henk 400rr

Berichtdoor Hendrik Scholten » di nov 09, 2010 1:48

@ henk vd Linde,
het gat is ontstaan nadat de BMW 325i is opgetild met een soort shovel met lepels van een heftruck eraan dus die meneer zat fftjes mis met zn lepels en nee ut is ook nooit een luchthapper geweest lol lol lol.
Met Sportieve Rally Groet Henk die het beeld materiaal voor Rally Team Autobedrijf Frank verzorgd.
Hendrik Scholten

Berichtdoor henk 400rr » di nov 09, 2010 3:01

ok, naderhand dus, bedankt voor de toelichting.
henk 400rr

Berichtdoor Ruud_Enschede » di nov 09, 2010 8:23

Jeetje das inderdaad totall loss. Erg jammer.

Weet iemand trouwens wat er met Edwin Wolves gebeurd is?? Zag hem niet meer bij de tweede proef op het industrieterrein. Ik vond 's ochtends al niet echt dat de motor lekker liep maar misschien dat iemand hier meer weet. iig ook dat was jammer want hij is ook altijd een van de smaakmakers.

En Ger Haverkate heb ik ook niet gezien. Overigens wel genoten van het optreden van Averdijk en ook die andere M3 in de sprint!!!
Ruud_Enschede

Berichtdoor ijsbeer » di nov 09, 2010 10:06

Idee om misschien Genie van de Landmacht erbij te roepen om te bruggen te bouwen voor de oversteekplaatsen? Extra (leuke) oefening voor hun en iedereen heeft er profijt van. Er is een bruggen compagnie die in Wezep gevestigd is geloof ik.
Als de organisatie hier belang bij heeft ben ik niet te beroerd om intern wat uit te zoeken en de juiste person(en) zien te vinden die je hiervoor kan benaderen.
ijsbeer

Berichtdoor jeephimself » di nov 09, 2010 10:32

Ruud_Enschede schreef:Weet iemand trouwens wat er met Edwin Wolves gebeurd is?? Zag hem niet meer bij de tweede proef op het industrieterrein. Ik vond 's ochtends al niet echt dat de motor lekker liep maar misschien dat iemand hier meer weet. iig ook dat was jammer want hij is ook altijd een van de smaakmakers.

Wolves had slippende koppeling....
jeephimself

Berichtdoor Dennis014 » di nov 09, 2010 12:51

Balen voor Frank zeg! Heeft ie precies 1 seizoen met die BMW kunnen doen. De vorige heeft ie vorig jaar in Hengelo definitief afscheid van genomen en nu deze weer!
Gelukkig maken rijder en navi het naar omstandigheden goed. Is een flinke klap geweest zeg.... :shock:
Dennis014

Berichtdoor Sanderboy » di nov 09, 2010 18:18

ijsbeer schreef:Idee om misschien Genie van de Landmacht erbij te roepen om te bruggen te bouwen voor de oversteekplaatsen? Extra (leuke) oefening voor hun en iedereen heeft er profijt van. Er is een bruggen compagnie die in Wezep gevestigd is geloof ik.
Als de organisatie hier belang bij heeft ben ik niet te beroerd om intern wat uit te zoeken en de juiste person(en) zien te vinden die je hiervoor kan benaderen.

ik zou zeggen mailen en stel je idee voor
groeten uit het mooie twente
Sanderboy

twente rally

Berichtdoor uw official op stap » di nov 09, 2010 18:30

Onboard bij Timo van der Marel op kp 8.
Met onbedoelde bijrollen van Van Eldik op 1.20 en Ten Brinke op 6.45.
Waarbij ik mij vooral bij de laatste verbaas over het ontbreken van een gele vlag(of ik moet met mijn eksterogen kijken).
http://www.youtube.com/watch?v=9PCPoT_zx20
uw official op stap

Berichtdoor briljant » di nov 09, 2010 18:43

Waarom Rinus?
equipe is uit de auto en de weg is geheel vrij.
we gaan dan daar toch niet voor vlaggen?
Bastiaan van Lingen
briljant

Re: CONRAD Euregio Rally en Twenterallysprint Hengelo 2010

Berichtdoor roke0204 » di nov 09, 2010 19:23

Hendrik Scholten schreef:@ henk vd Linde,
het gat is ontstaan nadat de BMW 325i is opgetild met een soort shovel met lepels van een heftruck eraan dus die meneer zat fftjes mis met zn lepels en nee ut is ook nooit een luchthapper geweest lol lol lol.
Met Sportieve Rally Groet Henk die het beeld materiaal voor Rally Team Autobedrijf Frank verzorgd.

Nou, dat lag niet aan de "meneer" met de shovel maar op advies van Frank zelf.(ik stond er bij) De bergers konden de auto er niet uit krijgen door de smalle diepe sloot.De boer bood hulp met zijn shovel en frank zei toen zelf prik maar door de zijruit onder de rolbeugel door het dak, de auto was tenslotte toch al afgeschreven en zo was een snelle berging gerealiseerd en kon de proef enige tijd later weer worden vrij gegeven voor de sprinters.De hulp van de boer met shovel was dus in dit geval super.
roke0204

Berichtdoor Amazone » di nov 09, 2010 19:28

ijsbeer schreef:Idee om misschien Genie van de Landmacht erbij te roepen om te bruggen te bouwen voor de oversteekplaatsen? Extra (leuke) oefening voor hun en iedereen heeft er profijt van. Er is een bruggen compagnie die in Wezep gevestigd is geloof ik.

Zeker het proberen waard! Ik ben wel benieuwd naar de uitkomst.

Jaren geleden, toen we in Emmeloord een brug nodig hadden (om een nieuw restaurant aan de proef bereikbaar te houden) ben ik hier ook bezig geweest.
Na heel wat heen en weer gebel kwam ik uiteindelijk bij de juiste compagnie in Wezep terecht, die eerst heel enthousiast waren. Na overleg vertelden ze dat ze ons niet konden/wilden helpen.
Het zou oneerlijke concurrentie zijn voor de bedrijven die deze bruggen (commercieel) kunnen plaatsen...

Maar ja, ik als "burgermeisje" tegen de militairen...misschien maakt jouw verzoek veel meer indruk... :wink:
Amazone

Berichtdoor TWENGELTJE » di nov 09, 2010 20:51

Het probleem in hengelo is dat we er dan minimaal 3 moeten hebben en deze binnen 3 uur moeten worden opgebouwd omdat dat van te voren niet mogelijk is
Ook is er geen ruimte genoeg op alle plekken
TWENGELTJE

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden