CONRAD Euregio Rally en Twenterallysprint Hengelo 2010

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor markdevries » za nov 06, 2010 19:53

Ik wil niet vervelend zijn heren, maar laten we deze discussie gewoon even lekker ergens anders voortzetten en het hier gewoon houden bij wat er in de Euregio rally gebeurd en niet om het één of ander je hebt wagenbeheersing of niet en ik ben van mening dat je wist dat daar containers zouden staan had je al met verkennen kunnen weten dan maar wat voorzichtiger doen, maar nu graag weer back on topic.
dwars gaan met een evo is zeer normaal :P , maar dwars gaan met een manta is leuker :lol:
markdevries

Berichtdoor tt » za nov 06, 2010 20:02

doen uitvallers van vandaag morgen nog mee
tt

Berichtdoor romar » za nov 06, 2010 20:03

Ben benieuwd of Van Eldik wel start morgen, of dat ie zn spullen in pakt na deze slechte dag!!! :( :( :(
romar

Berichtdoor markdevries » za nov 06, 2010 20:08

tt schreef:doen uitvallers van vandaag morgen nog mee

Als het te repareren is wel Tom hebben daar net als in het WK ook superrally hé, alleen start je dan met straftijd van de kp's die je niet gereden hebt. Als ik het goed zeg krijg je voor de kp's die je niet gereden hebt de normtijd van die kp of die van de langzaamste deelnemer op de KP als ik me niet vergis.

@ Romar: Niet om het één of ander maar als van Eldik dat zou doen dan ben je in mijn ogen een hele hele slechte verliezer.
dwars gaan met een evo is zeer normaal :P , maar dwars gaan met een manta is leuker :lol:
markdevries

Berichtdoor leor888 » za nov 06, 2010 20:17

romar schreef:Ben benieuwd of Van Eldik wel start morgen, of dat ie zn spullen in pakt na deze slechte dag!!! :( :( :(

Het eniga wat telt voor Mark (tenminste dat denk ik) is het uitvallen van Erik van Loon. Anders blijft het spek en bonen.
Gelukkig zou het dat ook zijn in Condroz, dus wees blij dat Mark voor Hengeloooo koos.
leor888

Berichtdoor BNS206 » za nov 06, 2010 20:56

Ben net nog naar KP6 geweest, maar had niet echt een heel mooi plekkie. Grootste spektakel was een bmw 325i doe flink slingerend (op verharde weg) op een bocht af kwam. Viel verder niet bijster veel te genieten. Morgen sta ik om 11.00 op het industrieterrein bij de Akzo, laten we hopen dat we daar wat meer vuurwerk krijgen te zien!
Ik ben overigens niet op-en-top rallyfreak, maar die civic R3 doet volgens mij ook goede zaken hé? Hij klinkt sowieso fenomenaal :lol: !
Laatst bijgewerkt door BNS206 op za nov 06, 2010 21:03, in totaal 1 keer bewerkt.
BNS206

Berichtdoor Mark Verhoeven » za nov 06, 2010 21:02

Jaccoooo schreef:Hank Melse staat ook lang niet stil,had niet verwacht dat een ouwe porsche met een 2 ltr. zo snel zou zijn

:roll: :lol:
Mark Verhoeven

Berichtdoor Jaccoooo » za nov 06, 2010 21:14

heb jij dat motortje onder handen genomen?
Jaccoooo

Berichtdoor erikjan » za nov 06, 2010 21:14

na KP6 al 9 uitvallers, waarvan een aantal smaakmakers :cry:

(3x Nissan 350Z en de Opels van Meijers en Poortman...)

het was echt vet glad, en morgen zal het qua bermen niet veel beter worden

(m'n Peugeot 207 was ooit groengrijs, maar is na een middagje rallykijken nu grijsgroen)
erikjan

Berichtdoor Leo » za nov 06, 2010 21:18

markdevries schreef:Ik wil niet vervelend zijn heren, maar laten we deze discussie gewoon even lekker ergens anders voortzetten en het hier gewoon houden bij wat er in de Euregio rally gebeurd en niet om het één of ander je hebt wagenbeheersing of niet en ik ben van mening dat je wist dat daar containers zouden staan had je al met verkennen kunnen weten dan maar wat voorzichtiger doen, maar nu graag weer back on topic.

Als we niet vervelend willen zijn, dan moet je zelf de DISCUSSIE ook niet voortzetten en je mening gaan geven.
Dus als je iemand anders zijn mening niet wilt lezen, geef er zelf dan ook geen!!!.

Basta
Leo

Berichtdoor markdevries » za nov 06, 2010 21:23

Leo schreef:
markdevries schreef:Ik wil niet vervelend zijn heren, maar laten we deze discussie gewoon even lekker ergens anders voortzetten en het hier gewoon houden bij wat er in de Euregio rally gebeurd en niet om het één of ander je hebt wagenbeheersing of niet en ik ben van mening dat je wist dat daar containers zouden staan had je al met verkennen kunnen weten dan maar wat voorzichtiger doen, maar nu graag weer back on topic.

Als we niet vervelend willen zijn, dan moet je zelf de DISCUSSIE ook niet voortzetten en je mening gaan geven.
Dus als je iemand anders zijn mening niet wilt lezen, geef er zelf dan ook geen!!!.

Basta

Voor u weten mijnheer LEO ik was indeed niet geintereseerd om deze discussie hier voort te zetten, maar elders volgens mij ben ik dan altijd nog vrij om mijn mening te uiten ( vrijheid van meningsuiting in dit land)voor alleer dat ik zeg dat we back on topic moeten gaan kinderachtig gedrag van je zeg hoop jouw never nooit en te nimmer op een proef tegen te komen, want dan krijgen we zeker woorden!!!
markdevries

Berichtdoor Easygoing » za nov 06, 2010 21:42

tt schreef:doen uitvallers van vandaag morgen nog mee

Antoine Biesheuvel wel. Nieuwe leiding voor stuurbekrachtiging geplaatst en de auto loopt weer :D En de camera ook :wink:
Mijn foto's staan op Rallykaart
Afbeelding
Easygoing

Berichtdoor hansbeens » za nov 06, 2010 21:47

Sorry hoor maar mijnheer leo heeft hier gewoon een PUNT...
hansbeens

Berichtdoor Richard Haarman » za nov 06, 2010 22:03

erikjan schreef:na KP6 al 9 uitvallers, waarvan een aantal smaakmakers :cry:

(3x Nissan 350Z en de Opels van Meijers en Poortman...)

het was echt vet glad, en morgen zal het qua bermen niet veel beter worden

(m'n Peugeot 207 was ooit groengrijs, maar is na een middagje rallykijken nu grijsgroen)

Poortman viel op KP1 uit veel toeren , dan in de toerenbegrenzer en knal en toen een hoop gesputter[dure hobby] :oops:
Richard Haarman

Berichtdoor Mark Verhoeven » za nov 06, 2010 22:06

Jaccoooo schreef:heb jij dat motortje onder handen genomen?

Nee hoor, moest alleen maar lachen om jouw opmerking. :wink:
Mark Verhoeven

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden