CONRAD Euregio Rally en Twenterallysprint Hengelo 2010

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor frans-jaap moree » do nov 04, 2010 20:02

Dan reserveer je er toch één via de site.
Kan je morgen tot 22.00 doen.
frans-jaap moree

Berichtdoor Sjeik1981 » do nov 04, 2010 20:35

Bij die kaarten in het programmaboek zijn de straatnamen toch echt niet te lezen, mijn ogen zijn toch heel goed, maar dat gaat er niet door. Gelukkig heb ik de oude kaarten nog en in combinatie met google maps kom je er wel, maar anders....
Sjeik1981

Berichtdoor erikjan » do nov 04, 2010 21:38

inderdaad, niet alle teksten bij de kaarten in het programmaboekje zijn te lezen...

maar daarom heb ik al 20 jaar een stratenboek in de auto liggen ;-)
erikjan

Berichtdoor Dennis014 » do nov 04, 2010 22:21

vind het commentaar dat het een mager pakket is wel een beetje flauw. Uiteindelijk koop je het pakket voor de startlijst (eventueel) en de kaarten.
Ik zit over het algemeen niet te w88 op al die onnodige zooi aan reclame, stickers enzo. Heb ik liever dat ze dat geld uitsparen, zoals nu, en dat besteden aan het organiseren van de rally....

Vind het een prima pakket met duidelijke kaarten, in tegenstelling tot de meeste vind ik de straatnamen prima te lezen. Complimenten voor de organisatie!!
Dennis014

Berichtdoor Starkoo » do nov 04, 2010 23:04

Trudie schreef:
A en P Rally Jan schreef:
Trudie schreef:oke hier zijn we er ook helemaal klaar voor en de proef de hoeve licht er weer strak bij, en is 5 minuten van me huis vandaan.
De planning is al gemaakt en ik hoop op een mooie strijd tusssen van eldijk, van loon en ten brincke en bij de sprint tussen nijhof, de jong en s mits.
heb je nog een tip voor kp dehoeve als je hem zoo goed kent. bv straatnamennoemen :wink:

jawel,

er zijn een paar mooie punten en dat is aan de brammeloweg in haaksbergenb en dan moet je hem aanrijden vanaf de goorsestraat en dan doorrijden tot aan de proef heerlijke overzichtelijk stuk met een overhaakse rechts.

En aan de rietmolenweg in rietmolen en die moet je aanrijden vanaf het plaatsje rietmolen en dan terug naar het plaatsje sint isodorushoeve dan rij je er tegen aan.

en de stegenhoekweg in haaksbergen en dan weer aanrijden vanaf de goorsestraat.
gingen er een aantal uit de wedstrijd ten hoogte van de Holthuizenstraat/dekkersweg is ook wel een mooi punt!
Starkoo

Berichtdoor A.H.S » do nov 04, 2010 23:07

Dennis014 schreef:vind het commentaar dat het een mager pakket is wel een beetje flauw. Uiteindelijk koop je het pakket voor de startlijst (eventueel) en de kaarten.
Ik zit over het algemeen niet te w88 op al die onnodige zooi aan reclame, stickers enzo. Heb ik liever dat ze dat geld uitsparen, zoals nu, en dat besteden aan het organiseren van de rally....

Vind het een prima pakket met duidelijke kaarten, in tegenstelling tot de meeste vind ik de straatnamen prima te lezen. Complimenten voor de organisatie!!

Mee eens :wink:
Ik vind het ook prettig dat ze hem versturen,zodat hij vanmorgen al bij de post zat. :D
A.H.S

Berichtdoor ccaarrsstteenn » do nov 04, 2010 23:21

Hallo allemaal,
Ik ben normaal weleens bij het circuit te vinden maar eigenlijk nooit naar rally's. Zondag ga ik naar de andere kant van het land voor deze rally. Ik heb het handige informatiepakket binnengekregen. Ik kan alleen niet kiezen bij welke kp ik ga kijken.

Het lijkt alsof je in het industrieterrein het meest kan zien aangezien daar meerdere rondjes lijken te worden rijden. Maar is het in het industrieterrein niet zo druk dat het lastig is om een mooi plekje te vinden om te kijken?? En kan ik daar überhaupt mijn auto parkeren met die drukte?

Heeft iemand een goed advies?? Industrieterrein of een andere kp? Ik ben namelijk niet bekend in de buurt.

Thx!!

Trouwens een leuk forum om alles over de rally in de gaten te houden :D
ccaarrsstteenn

Berichtdoor uw official op stap » do nov 04, 2010 23:28

Dat ligt er heel erg aan waar jouw voorkeur naar uit gaat.
Wil je meerdere deelnemers tegelijk aan het werk zien, pak dan een rondkoers(industrieterrein).
Wil je onverhard zien, dan ga je naar 1 vd buitenproeven waar dat te vinden is. Ik krijg mijn paketje zaterdagmorgen pas, dus ik kan je daar nog weinig over vertellen.
uw official op stap

Berichtdoor Sjeik1981 » vr nov 05, 2010 0:37

Je kan 2 vliegen in 1 klap slaan, buitenproef en rondkoers. Aangezien de derde proef van de zondag ook rondkoers bevat deze is ook nog zeer makkelijk te bereiken. Wil je dan nog een andere proef pakken klein stukje verderop aan de andere kant ligt ook nog een KP.
Sjeik1981

Berichtdoor rally for ever » vr nov 05, 2010 1:00

frans-jaap moree schreef:Dan reserveer je er toch één via de site.
Kan je morgen tot 22.00 doen.

Kijk, zo goed had ik de site nog niet bekeken, ga ik idd even doen.
Bedankt voor de tip.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
rally for ever

Berichtdoor Hein » vr nov 05, 2010 8:03

herman rst schreef:als je een stukje terug leest in dit topic word er misschien wat duidelijk.
komt erop neer dat het stukje wat in het boekje is, niet echt recent is.
als je namelijk naar de bijgevoegde startlijst kijkt, zie je er geen huzink op staan :wink:

hij was dus wel van plan om te rijden, maar rijdt dus niet!
heeft waarschijnlijk niet voor elkaar gekregen een andere auto te vinden.

Even kort en éénmalig: Op het moment dat de stukjes voor het programmaboek ingeleverd moesten worden wilde Gert gaan rijden in Hengelo. Dat was in drie dagen na de EBR.

De reden waarom hij niet start is terug te voeren op het niet beschikbaar hebben van een auto. Beide auto's die hij heeft zijn niet klaar. DeSubaru wordt klaargemaakt voor volgend jaar door Wevers Sport en de Celica (die hij ook nog heeft) krijgt een complete rebuild bij Reconsales.

Na lang wikken en wegen heeft Gert besloten niet te gaan huren en zich te concentreren op volgend jaar.
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor Niels2 » vr nov 05, 2010 8:43

"Die andere rondkoers" op zondag, het stuk na de start tot het splitspunt is wel erg gaaf. Voor de menschen met een groot hart, super dat het er in zit.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor RG-Rallysport » vr nov 05, 2010 10:19

uw official op stap schreef:Dat ligt er heel erg aan waar jouw voorkeur naar uit gaat.
Wil je meerdere deelnemers tegelijk aan het werk zien, pak dan een rondkoers(industrieterrein).
Wil je onverhard zien, dan ga je naar 1 vd buitenproeven waar dat te vinden is. Ik krijg mijn paketje zaterdagmorgen pas, dus ik kan je daar nog weinig over vertellen.

Alleen KP 1 heeft onverhard de rest niet :wink:
( en KP4 dus ook aangezien we elke KP twee keer rijden :wink: )
RG-Rallysport

Berichtdoor herman rst » vr nov 05, 2010 10:25

@: Hein.
Dat is duidelijke taal.
Was overgens niet mijn bedoeling om te speculeren;-)

greetz herman
herman rst

Berichtdoor subarujurre » vr nov 05, 2010 11:05

Spannend, wie gaat er met de titel van door in hengelo?
Wie wordt er kampioen?

Erik van loon gaat duel aan met Mark van Eldik in Hengelo! HIER

Wat denken jullie?
subarujurre

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden