CONRAD Euregio Rally en Twenterallysprint Hengelo 2010

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor pedduhwick » di nov 02, 2010 14:22

erikjan schreef:Marel SR rijdt in een A-Ascona dit keer...

(i) Klopt ja niet eens bij nagedacht, maar vraag me dan af waarom ze nu die auto aan het opbouwen zijn voor volgende week zaterdag/zondag, hij zei dat de auto wordt ingezet...
pedduhwick

Berichtdoor Ruud_Enschede » di nov 02, 2010 14:24

pedduhwick schreef:
erikjan schreef:Marel SR rijdt in een A-Ascona dit keer...

(i) Klopt ja niet eens bij nagedacht, maar vraag me dan af waarom ze nu die auto aan het opbouwen zijn voor volgende week zaterdag/zondag, hij zei dat de auto wordt ingezet...

Even heel domme gedachte misschien... Maar zou het zo kunnen zijn dat het twijfelachtig was of de auto op tijd gereed zou zijn en dat vd Marel daarom zich heeft ingeschreven met de ascona... Maar dat nu de auto op tijd klaar is, toch de GT3 van stal zal worden gehaald??
Ruud_Enschede

Berichtdoor pedduhwick » di nov 02, 2010 14:26

Zou een optie kunnen zijn, als ik meer info heb laat ik het wel weten :wink:
pedduhwick

Berichtdoor briljant » di nov 02, 2010 14:29

Lijkt mij niet.
Je mag je auto t.o.v. de inschrijving wel veranderen maar alleen in de zelfde klasse.
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Ruud_Enschede » di nov 02, 2010 14:35

briljant schreef:Lijkt mij niet.
Je mag je auto t.o.v. de inschrijving wel veranderen maar alleen in de zelfde klasse.

Zouden ze hiervoor geen uitzondering maken denk je??

Ik heb geen idee hoor..

Maar goed in beide gevallen betreft het achterwielaandrijving en garantie voor spectakel!!!
Ruud_Enschede

Berichtdoor Wim » di nov 02, 2010 14:41

TurboCharged schreef:Van loon laat zich verassen door het gladde herfstweer net zoals mark in de east belgian rally

Van Eldik werd in de East Belgian Rally verrast door het moeilijke parcours. Het was namelijk kurkdroog en warm in de weken vooraf en op de dag zelf van die rally.
Wim

Berichtdoor Hein » di nov 02, 2010 14:42

Tenzij er toestemming komt van de anderen die in de klasse starten waar de nieuw in te schrijven auto van start gaat. En in het geval van Marel Sr hoeft hij alleen maar toestemming van de organisatie te krijgen (en het BSR), want anderen mogen niet eens met een GT aan de start komen. Toch?
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor Wim » di nov 02, 2010 14:43

Hein schreef:

Tenzij er toestemming komt van de anderen die in de klasse starten waar de nieuw in te schrijven auto van start gaat. En in het geval van Marel Sr hoeft hij alleen maar toestemming van de organisatie te krijgen (en het BSR), want anderen mogen niet eens met een GT aan de start komen. Toch?

Die Nissan's zijn ook GT's.
Wim

Berichtdoor briljant » di nov 02, 2010 14:44

Kuipers ook toch?
:roll:
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Hein » di nov 02, 2010 14:44

Wim schreef:
TurboCharged schreef:Van loon laat zich verassen door het gladde herfstweer net zoals mark in de east belgian rally

Van Eldik werd in de East Belgian Rally verrast door het moeilijke parcours. Het was namelijk kurkdroog en warm in de weken vooraf en op de dag zelf van die rally.

Goh en waar kwamen al die schuivers, ook van Belgen, dan vandaan. Iedereen die ik gesproken heb had het over 2 dingen:
1. de verraderlijkheid van de proeven
2. de gladheid van de proeven.
Hein

Berichtdoor briljant » di nov 02, 2010 14:44

Wim schreef:
Hein schreef:

Die Nissan's zijn ook GT's.
maar starten in cup en niet als GT
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Hein » di nov 02, 2010 14:45

@ Wim: de Nissans rijden niet in de GT maar in de C8. De Porsche van Marel moet in GT.

@Briljant: Kuipers staat al ingeschreven maar in A8 (met de Subaru)
Hein

Berichtdoor tt » di nov 02, 2010 14:45

mijn top 10
1.van eldik
2.ten brinke
3.r.kuipers
en ik gun het van eldik wel maar van loon word de lachende 4de
4.van loon
5.van de marel
6.bolhaar
7.vossen
8.de winkel
9.verkooijen
10.kobus
tt

Berichtdoor Wim » di nov 02, 2010 14:48

Hein schreef:@ Wim: de Nissans rijden niet in de GT maar in de C8. De Porsche van Marel moet in GT.

Dat weet ik, maar officieel zijn de Nissans toch ook GT's. In België in de TAC en in de East Belgian Rally reden ze in GT. Ik vind het vreemd dat wanneer je Nissans toelaat, er geen Porsche mag rijden.
Wim

Berichtdoor Hein » di nov 02, 2010 14:51

Wim, voor de Nissan's is een compleet aparte nationale homologatie afgegeven. Je kunt de Nederlandse Nissan's absoluut niet vergelijken met de oude 350Z van Van Woensel. In Belgie werden ze gewoon bij de GT's ingedeeld. Maar als puntje bij paaltje komt maken ze geen schijn van kans tegen een Porsche met bijna 500 PK.

Ze moeten bijvoorbeeld onder de 300 PK blijven en ze mogen pas sinds dit jaar met een sequentiele bak rijden. En ga zo maar even door. Het zijn fantastische auto's maar absoluut geen GT's zoals er in de ons omringende landen veel rondrijden.
Laatst bijgewerkt door Hein op di nov 02, 2010 14:52, in totaal 1 keer bewerkt.
Hein

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden