Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Dennis014 schreef:JVDR schreef:Minpunten:
- Pacenotes kunnen veel beter, qua timing (soms te laat, soms te vroeg), versnelling (kan soms met een versnelling hoger door de bocht)
Pacenotes kun je aanpassen, gewoon onder opties kun je de notes sneller of langzamer zetten. Versnellingen kun je gewoon zelf terug schakelen als je semi-automatische versnelling hebt aangezet en anders gewoon handmatig schakelen.
Vind het zelf echt een super gaaf spel. Vind het alleen jammer dat het geluid van veel auto's zo op elkaar lijkt. Vermaak me er de komende paar weken wel mee.
ikkuh_18 schreef:ik heb mn twijfels nog bij het spel...
speelt niet heel erg super de demo...
JVDR schreef:ik schakel ook zelf. maar soms kan je bij een "Left 4", makkelijk met zijn 5 of zelfs 6 er door heen.
gert_vlieger schreef:je kunt ze nu downloaden via de playstation store.
alleen dit kost 5 euro.
heeft iemand enig idee waar die code voor is die je erbij hebt gekregen?
ik dacht dat je hem kon gebruiken om bijvoorbeeld de groep b auto's los te krijgen en nog wat extra's
PatrickTwente schreef:Zijn er hier meer mensen die problemen met de proeven in spanje? (xbox360)
Ik heb dan namelijk een heel donker scherm+geen licht op de auto of iets dergelijks.![]()
moet nu vooral gokken op de veel te late notes of gokken hoe scherp die bocht is, vaak vlieg ik dan ook van de weg.
JVDR schreef:gert_vlieger schreef:je kunt ze nu downloaden via de playstation store.
alleen dit kost 5 euro.
heeft iemand enig idee waar die code voor is die je erbij hebt gekregen?
ik dacht dat je hem kon gebruiken om bijvoorbeeld de groep b auto's los te krijgen en nog wat extra's
Nope,
moet je naar de officiele site gaan. Daar kun je inloggen in de "exclusive content area". En dan kun je kans maken om mee te doen in een Focus groep voor WRC 2011.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten