CONRAD Euregio Rally en Twenterallysprint Hengelo 2010

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor lange6 » zo okt 10, 2010 15:46

aan van eldik zijn reactie te zien in rallyreport denk ik dat hij naar de condroz gaat ipv hengelo,

99 punten is wel veel, dan moet hij winnen en van loon geen punten scoren,
kleine kans want als ik van loon was ging ik alleen om uit te rijden zonder risico's te nemen en dan scoort hij nog punten
lange6

Berichtdoor stefan » zo okt 10, 2010 17:44

tt schreef:wevers komt zeker omdat hij hellendoorn heeft gemist hij rijd waarschijnlijk in een auto van dennis kuipers want hij kan niet

dit is nog niet zeker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bron???
stefan

Berichtdoor stefan » zo okt 10, 2010 18:37

lange6 schreef:aan van eldik zijn reactie te zien in rallyreport denk ik dat hij naar de condroz gaat ipv hengelo,

kleine kans want als ik van loon was ging ik alleen om uit te rijden zonder risico's te nemen en dan scoort hij nog punten

dat dnek ik ook, het is al een lange tijd geleden dat hij in Hengelo rond reed. De laatste keer is hij uitgevallen. Denk dat dat onderhand al een jaar of 4 geleden is. Voor hem zal het zeker geen makkelijke wedstrijd worden als hij zou komen.
stefan

Berichtdoor Loabarg » zo okt 10, 2010 18:42

Zou het juist een reden moeten zijn om toch te komen, ook van Loon kan fouten maken en/of uitvallen door technische mankementen!!!
Loabarg

Berichtdoor red devil » zo okt 10, 2010 18:42

lange6 schreef:aan van eldik zijn reactie te zien in rallyreport denk ik dat hij naar de condroz gaat ipv hengelo,

ik denk dat ie allebei niet gaat rijden.... maar mischien wel ergens anders
Volg onze opbouw van een Opel Ascona B tot rallyauto.
Kijk op www.vanbeek-autosport.nl
red devil

Berichtdoor Faborate » zo okt 10, 2010 18:47

Wat een geheimzinnigheid allemaal. Zeg zoals het is, maar ga niet "speculeren". Is niet echt interessant. Duidelijkheid is prettiger. :!: :!:

Dus graag een bron! (als je die hebt)
Faborate

Berichtdoor Harry37 » zo okt 10, 2010 19:17

Ja de speculaastijd komt er weer aan!!!!!!!! gewoon afwachten allemaal.

Ik hoop op een mooie spannende wedstrijd in en om hengelo.
Harry37

Berichtdoor Hein » zo okt 10, 2010 19:47

stefan schreef:
tt schreef:wevers komt zeker omdat hij hellendoorn heeft gemist hij rijd waarschijnlijk in een auto van dennis kuipers want hij kan niet

Bron???

Waarschijnlijk een grote dikke duim waar veel onzin uitgezogen kan worden. :wink:
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor Sanderboy » zo okt 10, 2010 19:51

het mooie van de euregio rally vind ik ook dat je op de site een plattegrond heb van het service terrein , en hierbij staat ook vm motorsport al dus ben benieuwd wie we kunnen verwachten , Onder het kopje deelnemers staat ook een duits team met een nissan rijden die deze wedstrijd voor bas koeten ?
groeten uit het mooie twente
Sanderboy

nope

Berichtdoor Starkoo » zo okt 10, 2010 21:16

nee die rijden al heel 2010 in een Nissan, google maar is! https://www.tw-sportsoft.de/TW_OnlineNe ... rliste.php staat tussen de rijders van die rally!
Starkoo

Berichtdoor pedduhwick » ma okt 11, 2010 12:36

Sanderboy schreef:het mooie van de euregio rally vind ik ook dat je op de site een plattegrond heb van het service terrein , en hierbij staat ook vm motorsport al dus ben benieuwd wie we kunnen verwachten , Onder het kopje deelnemers staat ook een duits team met een nissan rijden die deze wedstrijd voor bas koeten ?

Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij is die kaart van 2009, en niet van 2010.. vind hem namelijk heeel erg veel lijken op de van vorig jaar als ik me goed herinner :wink:
pedduhwick

Berichtdoor TWENGELTJE » ma okt 11, 2010 14:49

De service is ook niet verplaatst en de opzet is bijna gelijk maar deze is wel van 2010
TWENGELTJE

Berichtdoor tt » ma okt 11, 2010 14:50

Hein schreef:
stefan schreef:

Bron???

Waarschijnlijk een grote dikke duim waar veel onzin uitgezogen kan worden. :wink:

misschien staat er op site van ipatec dat dennis niet in hengelo rijd en wevers heeft gezegd dat hij hengelo rijdt omdat hij hellendoorn miste vanwege het ontbreken van een competatieve auto
tt

Berichtdoor leor888 » ma okt 11, 2010 18:53

Wim schreef:
Ruud_Enschede schreef:Buitenproeven doen we altijd op de zaterdag en veel buitenbproeven gehad natuurlijk onlangs bij de Hellendoorn rally. Zondag vind ik het wel mooi op industrieterrein juist.
Veel actie en je ziet iedere auto een paar maal voorbij komen. En als klap op de vuurpijl nog de rallysprint erbij en de klassiekers!!

Druk is het inderdaad wel!!!

Sorry, maar wat vinden jullie Nederlanders nu zo super om op industrieterrein te rijden / te kijken? Er gaat toch niets boven een échte rallyproef.

Nu ben ik benieuwd hoe "jullie Belgen" een échte rallyproef definiëren..

Het voordeel van de Nederlandse proeven is inderdaad vaak dat je op één plek meerdere keren de auto's voor bij ziet komen.

En ja, hoewel twijfelachtig of het nog steeds rally hoort te heten, het is en blijft qua voertuigbeheersing een hele prestatie. En voor toeschouwers die die kennis en kunde weten te waarderen maakt het minder verschil of het wel of niet een échte rallyproef mag heten.

Na tien gravel wedstrijden op rij is ook een industrieterreinproef best aantrekkelijk ivm de variatie ;)
leor888

Berichtdoor Hein » ma okt 11, 2010 19:07

tt schreef:
Hein schreef:
stefan schreef:

Bron???

misschien staat er op site van ipatec dat dennis niet in hengelo rijd en wevers heeft gezegd dat hij hengelo rijdt omdat hij hellendoorn miste vanwege het ontbreken van een competatieve auto

En dat gooi je bij elkaar in een grote duim en dan ga je er aan zuigen. Het resultaat is dan dat Wevers in een Ipatec auto gaat rijden. Dat noem ik geen bron, maar speculatie of in het meest positieve geval wishfull thinking (even vertaald: de wens is de vader van de gedachte).
Be yourself, there are too many others
Hein

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden