Hi all,
de game mag dan wel niet tippen aan de graphics van Dirt 2 (codemasters) maar ondanks dat ziet het er heel goed uit en hebben ze een mooi schade model waar maar weinig games aan kunnen tippen, echt heel gedetailleerd. Natuurlijk is RBR daarin uiteindelijk realistischer want mocht je daar frontaal een boom raken op hoge snelheid is het uit met de pret... Wat betreft de besturing, weet niet of er iemand ooit op gravel gereden heeft? Je moet uiteraard wat eerder beginnen met sturen etc. want die grip die we op asfalt kennen, kennen we op gravel natuurlijk niet. )daarbij is het zwaartepunt v/d auto ook nog eens een stuk hoger) Ook kunnen veel van dergelijke zaken kunnen wellicht opgelost worden in het menu waarbij je je stuurinstellingen kunt veranderen. Daarbij zijn de geluiden ook helemaal niet verkeerd, C4 'ALS' is heel mooi en ook de verschillen tussen de Ford en de Citroen zijn duidelijk te horen. Tuurlijk kunnen ze uiteraard nog een stuk beter. Wat betreft de notes mogen ze zeker nog even oefenen

Pas op hoge snelheid (als je de proef een paar keer gedaan hebt) gaan ze beter kloppen... Ook het tempo is af en toe wat laat... MAAR, als je het vergelijkt met WRC Evolved is het op alle vlakken een stuk beter geworden! Nu is het aan mij om de volgende versie een ´realistische slinger´ te geven zodat deze game RBR gaat evenaren...
Nu ben ik eerlijk gezegd niet zo'n 'forum ganger'. (is alweer 3 jaar geleden denk ik) Mochten er nu opmerkingen/vragen zijn zal ik deze d.m.v. mijn facebook pagina
http://www.facebook.com/home.php?#!/pro ... 1639053355 graag in m'n vrije tijd behandelen! Ook ben ik bezig nog met wat online dingetjes bezig maar daarover zal a.s.a.p. informatie verschijnen op m'n facebook site.
Thanks en vooral veel plezier!,
Kevin
It's more than just driving...