Zo, na een weekje door omstandigheden niet te hebben kunnen werken hebben we gister en vandaag weer flink wat gedaan. Brandstoftank is er onderuit zodat we de oude leidingen goed weg kunnen halen. Kabelboom is een heel eind los en... de motor is er uit! Was wel even pielen om alles los te krijgen en de conclusie is dat ik echt gewoon een nieuwe boom moet regelen. Zelf niet hoeven knippen, maar er is in het verleden behoorlijk wat knip en plakwerk gedaan waarmee ik zeer zeker niet mee wil gaan rijden. Dusseuh, Martijn, toevallig zaterdag tijd dat ik ff langs kom? Evt. kan ik m'n achteras meteen meenemen, kun je er eens naar kijken wat nodig is...
Ow, en mijn auto staat nu in z'n permanente huisje. De inrichting laat nog wel wat te wensen over, maar dat gaat geregeld worden.
En dan hier wat nieuwe foto's:
Auto in z'n nieuwe huis!
En de motor er uit.
En jah, 5 mensen waarvan er constant 2 de motor er uit moeten kijken omdat er simpelweg niet meer ruimte (of verder alleen rotklussen

) zijn. Maarjah, beter iedereen enthousiast en betrokken dan er alleen voor staan! Ik heb wel van een van mijn monteurs die zich al gevrijwilligd had om de kit uit de auto te gaan verwijderen (met geen al te lieve termen richting de Franse bouwers) vernomen dat dit echt een helse klus is. Gezien dit toch snel geklaard zal moeten worden hoop ik nu meer dan ooit op meer tips hoe dit aan te pakken dan "warm maken en volhouden!".

Vooral fijn om te weten, hoe ver moeten we gaan voor we met een lamellenschijfje beginnen zonder dat deze in no-time dichtgeplakt zit met die zooi?
Alvast weer allemaal heel erg bedankt voor de hulp en interesse! Enneuh Martijn, zaterdag dus toevallig tijd?