Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
briljant schreef:rustig Ferry.
dat is al jaren algemeen bekend
mmrizio schreef:Er zijn inderdaad enkele rijders niet in beeld geweest.....
official No. 27768 schreef:mmrizio schreef:Er zijn inderdaad enkele rijders niet in beeld geweest.....
In de uitzending wordt iets gezegd als: "In overleg met een aantal NL deelnemers, komen ze niet in beeld"
Is dit puur geld of ook een stukje "geen behoefte" o.i.d. ?

Lejan schreef:vandaag op KETNET/Canvas ( Belgie 2) een reportage van de omloop van Vlaanderen ,om ongeveer 15:40 ( na Formule 1)
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast