Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
bert131 schreef:misschien een tip om de coordinaten van al deze mooie plekjes hier neer te knallen.
Sjeik1981 schreef:bert131 schreef:misschien een tip om de coordinaten van al deze mooie plekjes hier neer te knallen.
Daar ben ik ook wel een voorstander van, aangezien ik niet altijd de mooiste plekjes heb gevonden, maar zoals gezegd dat komt m.n. door het feit dat je niet ervaren genoeg erin bent. Daarbij ben ik er nu achter gekomen dat je toch redelijk makkelijk kan afwijken van doorgaande routes en dat je toch als toeschouwer heeel veel mag mits je beetje voorzichtig opstelt. Ik dacht dat je alleen achter die netten mag staan, maar ze linten niet alles af zoals in Nederland. Stond op sankt wendelerland en daar hadden ze een mooie haakse bocht maar daar stond geen lint/doek. Ik dacht dat ik daar niet mocht staan, dus ook niet gedaan en later stond de bocht helemaal vol, werden er zelfs rollen met stro heen gerold om op te staan/zitten.
Weten we dat weer voor volgend jaar, heb daar trouwens later op in de proef met de slowly`s ook gestaan.
riesjaar schreef:Dat is nog een prachtig weg , moet hier maar eens
kijken wat wij bereden om op de proef
st Wendelerland een mooi punt te bereiken,
we stonden hier dan ook helemaal alleen
op 2 marchals na dan.
http://www.youtube.com/watch?v=NLZjL6PCp0Y
HaDries Geplaatst: Wo Aug 25, 2010 11:11 am Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
@ Riesjaar was ook zo bedoeld.
Kan me zo voorstellen dat de plek waar wij elkaar ontmoet hebben een makkie was om te vinden met al die borden.
Wel een beetje gevaarlijk met die "vriendelijke bewoners" die je liever opzien rotten.
MartijnS Geplaatst: Wo Aug 25, 2010 10:58 am Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Flinke tocht voor een standaard saaie haaks links Richard Wel leuk
riesjaar schreef:HaDries Geplaatst: Wo Aug 25, 2010 11:11 am Onderwerp:
@ Riesjaar was ook zo bedoeld.
Kan me zo voorstellen dat de plek waar wij elkaar ontmoet hebben een makkie was om te vinden met al die borden.
Wel een beetje gevaarlijk met die "vriendelijke bewoners" die je liever opzien rotten.
Tsja , wie parkeert er dan ook achter een camper![]()
![]()
![]()
lennartrally schreef:scoobyfreak04 schreef:Ik denk het niet, op die foto waar Arai loopt zie je de suzuki in de rij staan zonder bumper.JoostS schreef:En als ik dan deze foto zie:
http://www.ewrc.cz/images/2010/nemecko/abbring6.jpg
Klopt dan ons vermoeden dat Burkart tegen de auto aan is gereden?
burkart is eruit gevlogen bij de bocht waar ik stond tegen een vangrail aan. heb de bumper nog wel thuis liggen en een stukje gril hahaha. na was wel schrikken want hij lag bijna in het ravijn
gerard schreef:Mark
3e Nederlander ooit met WK punten
In het persbericht van van Eldik staat 2e Nederlander maar volgens mij was Man Bergstein de 1e nederlander ooit in de RAC rally of vergis ik mij.
gerard schreef:Mark
3e Nederlander ooit met WK punten
In het persbericht van van Eldik staat 2e Nederlander maar volgens mij was Man Bergstein de 1e nederlander ooit in de RAC rally of vergis ik mij.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten