Hellendoorn Rally 2010

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Liza » di aug 17, 2010 15:48

frans-jaap moree schreef:Nou dat valt wel mee denk ik. In de rallye du Var is hij ook eerste geworden, maar met een voorsprong van 1:56.5 op een terrein wat hij heel goed kent. Hij zal Hellendoorn ongetwijfelt winnen, maar niet met een denderend grote voorsprong van meer dan 5 minuten denk ik. Maarja het blijft bij een droom, want we weten allemaal dat er maar een kleine kans is dat zo'n rijder naar Nerderland komt. :wink:

Idd helemaal mee eens!!!
Het zou wel heel leuk zijn als Loeb zou komen!!! :D
Liza

Berichtdoor SaskiaB » di aug 17, 2010 17:34

Hopelijk doen Renaldo en ik dit jaar weer mee, vorig jaar ook in Hellendoorn gestart en het was gewoon ontzettend gaaf, dat we besloten dit jaar weer mee te doen.
Helaas is tijdens de Exotic Green de kaddet kapot gegaan, dus daarmee zal niet gestart worden.
We hebben wel paar andere optie's, dus hopelijk verschijnen wij ook snel op de startlijst om dit jaar ook mee te kunnen doen!
Wish it, Dream it, Do it!

www.bleijenberg-motorsport.com
SaskiaB

Berichtdoor WILS SPORT » di aug 17, 2010 19:40

erikjan schreef:deelnemerslijst op de site is trouwens opgeschoond, die rare Leon is er nu af, en ook is bijvoorbeeld de auto van VanHoof gecorrigeerd (Evo4, H12)

Ah, dan is m'n mail toch aangekomen.
Sander van Barschot
WILS SPORT

Berichtdoor Sanderboy » di aug 17, 2010 21:47

benieuwd als dhr Pieter Tsjoen ook weer komt na een helaas kort optreden vorig jaar
groeten uit het mooie twente
Sanderboy

Berichtdoor tommeke_B » di aug 17, 2010 22:52

Denk van niet, hij rijdt zowel het Belgisch als Frans kampioenschap al dit jaar, beide voorlopig zeer succesvol.
tommeke_B

Berichtdoor Sjeik1981 » wo aug 18, 2010 7:47

Ik denk dat het concept Euro Rally Challenge ook voor groot gedeelte mislukt is. Was altijd de bedoeling om samen met de sterkste Duitsers en Belgen de competitie aan te vangen. Nou alle zijn er niet en de heren Wevers en van Eldik gaan wss gewoon tegen elkaar racen in Hellendoorn.
Had vooraf gehoopt dat met de ERC mensen zoals Tsjoen ed maar ook een Gassner jr en sr hier in Nederland de degens met onze jongens gingen kruisen.
Sjeik1981

Berichtdoor JOCHEM HANEGRAAF » wo aug 18, 2010 9:03

Ik had graag een Italiaanse topper gehad.

Paolo Andreucci bijvoorbeeld 3voudig Italiaans kampioen.
Ik heb ooit de eer gehad om deze snelle Italiaan te ontmoetten en ben sindsdien altijd goed in contact gebleven met hem dus ik kan het hem vragen maar ik denk dat ik al weet wat het antwoord gaat worden.

Ik begon hem te kennen toen hij nog voor ralliart Italia reed en dacht: hij tegen een van den heuvel, een bijvelds, een van de marel JR word een spannend spelletje.
JOCHEM HANEGRAAF

Berichtdoor tommeke_B » wo aug 18, 2010 9:06

En VdMarel Jr reed dan al met een gr.N? :roll:
Jammer dat het EuroRallyChallenge project niet gelukt is... Voor Wevers was het in elk geval een makkelijke manier om zijn auto's te verhuren.
tommeke_B

Berichtdoor blufje » wo aug 18, 2010 13:03

Ik zou een man als snijers ook wel weer een keer willen zien in hellendoorn en tsjoen dat wordt dan prachtig gevecht wevers van eldik tsjoen snijers en miss debackere
blufje

Berichtdoor tommeke_B » wo aug 18, 2010 13:11

blufje schreef:Ik zou een man als snijers ook wel weer een keer willen zien in hellendoorn en tsjoen dat wordt dan prachtig gevecht wevers van eldik tsjoen snijers en miss debackere

Jij betaalt?
tommeke_B

Berichtdoor Erik de Wild » wo aug 18, 2010 13:41

tommeke_B schreef:
blufje schreef:Ik zou een man als snijers ook wel weer een keer willen zien in hellendoorn en tsjoen dat wordt dan prachtig gevecht wevers van eldik tsjoen snijers en miss debackere

Jij betaalt?

Hoezo betalen?
Dat zouden ze zelf ook leuk moeten vinden.
En voorlopig rijden er meer Nederlanders wedstrijden in Belgie als andersom........dus een keer 'wat terug doen' zou ook kunnen.
Erik de Wild

Berichtdoor tommeke_B » wo aug 18, 2010 14:50

Erik de Wild schreef:
tommeke_B schreef:

Jij betaalt?

Hoezo betalen?
En voorlopig rijden er meer Nederlanders wedstrijden in Belgie als andersom........dus een keer 'wat terug doen' zou ook kunnen.

Makkelijk gezegd... Al de namen die genoemd worden, zijn piloten die met geld van hun sponsors rijden, en die sponsors betalen mee het programma. Enkel van Tsjoen is dit niet (helemaal) zo, maar die doet dit jaar al zéér veel wedstrijden... En de Nederlanders komen in België rijden voor het mooie parcours... :P
tommeke_B

Berichtdoor JOCHEM HANEGRAAF » wo aug 18, 2010 14:59

En VdMarel Jr reed dan al met een gr.N?

Nee maar ik bedoelde maar te zeggen dan word de strijd in groep N net zo spannend als vooraan.
JOCHEM HANEGRAAF

re

Berichtdoor MartijnB » wo aug 18, 2010 15:25

Erik de Wild schreef:
tommeke_B schreef:

Jij betaalt?

Hoezo betalen?

Die rijden daar om bepaalde redenen, net zoals dat de Belgen een groot aantal redenen hebben om zeer zeker niet veel in NL te komen rijden.
En kennelijk vinden de Belgen het niet leuk om in NL te rijden anders was dat in de afgelopen jaren wel vaker gebeurt dan een eenmalig optreden van Tjoen in Hellendoorn. Ook niet bekende Belgen zie je hier nauwelijks tot nooit komen rijden.
En dat die Nlers daar rijden heeft niet alleen te maken met inschrijfgeld.
MartijnB

Berichtdoor T.Rietveld » wo aug 18, 2010 18:36

JOCHEM HANEGRAAF schreef:En VdMarel Jr reed dan al met een gr.N?

Nee maar ik bedoelde maar te zeggen dan word de strijd in groep N net zo spannend als vooraan.

Bas en ik doen dit jaar voor het eerst samen mee aan de Hellendoornrally, ik denk dat het zeker een leuke strijd zal gaan worden in de groep N.
T.Rietveld

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden