Motorrijder in Rotterdam

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Motorrijder in Rotterdam

Berichtdoor Ton Van Spanje » ma maart 08, 2004 18:32

Ondanks de op- en aanmerkingen van de mensen die er last van hadden, blijken de heren motorrijders dus niet gestopt te zijn met hun "stunts".

Dat Ex-Taxi nu op deze manier zijn frustraties wegwerkt zie ik niet als verlinken, maar als een doodgewone, doodnormale manier. Prima Dick, buiten dat het een stuk veiliger is op deze manier. Uit eigen ervaring weet ik dat het vaak anders af kan lopen als je een stel door en/of alcohol en drugs aangetaste hersenen denkt te kunnen bereiken. Dat lukt niet, want die hersenen zijn er namelijkniet.

[Edited by Ton Van Spanje on 03-08-2004 at 07:35 PM GMT]
Ton Van Spanje

Berichtdoor Petotsj » ma maart 08, 2004 18:37

Maar als de politie al niet reageert cq ingrijpt, wat willen wij dan nog doen???
Menen jullie dat de politie nog iets doet als jullie hem verlinken???
Shake it babe....
Politie is liever lui dan moe.....
Hell was full, so I came back
Petotsj

Berichtdoor Holkers » ma maart 08, 2004 18:57

Ieder mens heeft het recht om bepaalde zaken, die niet wetsgeldig zijn te melden bij de politie. je mag ook iemand staande houden in afwachting van de politie. omdat deze niet aanwezig waren en de aanwezigen na een lange dag ook naar huis wilden wordt er nu pas 'aangifte' gedaan.
Daarin staat Dirk in zijn recht en als meer motivatie (lees; meer mensen met dezelfde actie) de politie aanspoort om wat te ondernemen tegen een persoon waarvan gegevens bekend zijn (kenteken) bij meerdere personen (getuigen) zal ik het niet schuwen.

Dan is meestal de vraag waarom er 'aangifte' gedaan wordt en dat is ook wel eerder genoemd. De publieke schade die het veroorzaakt treft de rallysport terwijl iedereen die er iets mee te maken heeft of er wat voor voelt weet dat het niet zo is, maar het geeft een tegenstander (lees Hulst Anti Rally Commissie en anderen) weer een item om voor te leggen.

[Edited by Holkers on 03-08-2004 at 07:58 PM GMT]

[Edited by Holkers on 03-08-2004 at 07:59 PM GMT]
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Ottolotto » ma maart 08, 2004 19:07

Doekje voor het bloeden:
Ik vertrok tegen vijven, de auto stond bij het tankstationnetje 30 meter bij die gasten vandaan. Hoor ik 'm in de toerenbegrenzer schieten, plof, krak, lag ie fijn te kijken, met zijn plaat tegen het asfalt.

Overigens volkomen terecht dat Dick er melding van maakt. Hoewel ik erbij stond en er naar keek...nietsdoen is misschien het verlinken van het toch al bevochten voorrecht je in NL met onze sport bezig te mogen houden?
Ottolotto

Berichtdoor bennie2000 » ma maart 08, 2004 19:12

Helaas mensen zijn het niet alleen motorrijders, die dit soort dingen doen.
Na een leuk dagje rallysprint kijken , met voor het eerst wat familie mee, om toch maar is een keer in het echt te laten zien wat het nou is, rijden we op de terugweg op de snelweg ( bij het autobedrijf langs de snelweg waar ferrai's,lamborghini's legermateriaal onderandere staan)wordt ik op een 2 baans weg opgedrukt door een blauwe VW PASSAT STATION met kenteken 43-JN-BP, terwijl ik aan het inhalen ben met de maximale snelheid aldaar.
Inmiddels omdat ik niet snelgenoeg weer naar de rechterkant kon, blijft deze asso op nog geen 30 cm van me achterbumper vertoeven en druk met handgebaren bezig , onderwijl opgejut door zijn 2 vriendjesin de auto.
dus ik met een klein kind va n 9 jaar en een zwangere vrouw in de auto, druk heel beleeft even op de rem , omdat ik daar niet van gediendt ben, gaat deze ASSO tussen mij en de andere bestuurder die naast mij reed , zodat ik bijna weggedrukt wordt in de middenberm en gaat vervolgens vol op de rem, ik inmiddels aan de telefoon met de KLPD om dit gedrag aan te kaarten, zie ik deze ASSO met 160 nog twee auto's aan de kant drukken om zich uit de voeten te maken op de A12.
Deze mevr van de KLPD adviseerde mij om aangifte te gaan doen bij mijn eigen politiebureau, waar ik zometeen heen ga.
Zo zie je maar dat er nog meer van deze randdebielen zijn.
Ben Rademaker (29) rallyfan vanaf 1996

Afbeelding
bennie2000

Re: Re: Re: Re: Motorrijder in Rotterdam

Berichtdoor billy » ma maart 08, 2004 19:33

Holkers wrote:
billy wrote:
extaxi wrote:
Ik heb een klacht ingediend bij Politie Rijnmond......ik vind het echt van de zotte. Mensen die daar langskomen horen "rally" zien zo'n idioot en denken meteen "dus dat is rallyvolk". Zulk soort mensen kunnen we missen als kiespijn.

Ik snap dat je het met goede bedoelingen hebt gedaan, maar ik heb wel wat moeite met deze actie. Het blijft verlinken en daar krijg ik jeuk van.

Waarom is er dan door niemand gisteren opgetreden, je kan hem toch op zijn gedrag aanspreken?

En ik krijg onderhand jeuk van jou. denk eens na voordat je wat post.
Het gedrag van deze motor-rijder/idioot/imbiciel is wel degelijk aan hem gemeld en dat hielp niet.
Dus de volgende stap is dus de actie van dirk waar ik voor 100% achter sta (en met mij nog meer)

Ik heb gelezen, en er is welgeteld 1 iemand die wat tegen de man heeft gezegd. Voor de rest heeft niemand wat gedaan. Als je daar echt wat aan wil doen, had dan gisteren de politie gebeld, had hij aangesproken geweest, een boete gehad en flink voor lul gestaan. En nu, de man krijgt een bezoekje van een agent (misschien) en wordt aangesproken op gedrag dat niet te bewijzen is. Heeft geen nut meer, en is dan een beetje laf.
William Heeren
billy

Re: Re: Re: Re: Re: Motorrijder in Rotterdam

Berichtdoor PaulvH » ma maart 08, 2004 20:01

billy wrote:
Holkers wrote:
billy wrote:
extaxi wrote:
Ik heb een klacht ingediend bij Politie Rijnmond......ik vind het echt van de zotte. Mensen die daar langskomen horen "rally" zien zo'n idioot en denken meteen "dus dat is rallyvolk". Zulk soort mensen kunnen we missen als kiespijn.

Ik snap dat je het met goede bedoelingen hebt gedaan, maar ik heb wel wat moeite met deze actie. Het blijft verlinken en daar krijg ik jeuk van.

Waarom is er dan door niemand gisteren opgetreden, je kan hem toch op zijn gedrag aanspreken?

En ik krijg onderhand jeuk van jou. denk eens na voordat je wat post.
Het gedrag van deze motor-rijder/idioot/imbiciel is wel degelijk aan hem gemeld en dat hielp niet.
Dus de volgende stap is dus de actie van dirk waar ik voor 100% achter sta (en met mij nog meer)

Ik heb gelezen, en er is welgeteld 1 iemand die wat tegen de man heeft gezegd. Voor de rest heeft niemand wat gedaan. Als je daar echt wat aan wil doen, had dan gisteren de politie gebeld, had hij aangesproken geweest, een boete gehad en flink voor lul gestaan. En nu, de man krijgt een bezoekje van een agent (misschien) en wordt aangesproken op gedrag dat niet te bewijzen is. Heeft geen nut meer, en is dan een beetje laf.

--------------------------------------------

Ik denk dat je niet te snel moet oordelen naar aanleiding van wat er hier genoemd is. Ik ben zelf getuige geweest van dit gedoe en ben ook getuige geweest van diverse mensen (die geheel los van mij) deze persoon ook aanspraken op zn gedrag. En dan heb ik het niet over 1 iemand.....

paulvh
Paul van Hoof
PaulvH

Berichtdoor marcel de jong » ma maart 08, 2004 20:04

dames en heren

wat een ophef over een motorrijder een burn out en een wheelie.
laten we het gewoon over rallysport hebben, en niet over iemand die door aandacht trekken ons tot deze dicussies brengt.
dit is wat deze jongen(of dame)nu juist zo graag wilt.
ik vindt het ook geen juist gedraag laat ik daar duidelijk in zijn, maar om er nou zo'n ophef over te maken vindt ik ook wat ver gaan.

groeten marcel
M de Jong
marcel de jong

Berichtdoor Hammie » ma maart 08, 2004 20:09

Goede zaak en nu maar hopen dat ze er wat mee doen anders kan ik dalijk alleen nog maar op tv of in het museum kijken hoe het was om rally te rijden:D:D:D

Jan-Arie
Citroen Saxo 16V
Hammie

Berichtdoor merijnaldewereld » ma maart 08, 2004 20:29

En het ergste vind ik nog dat er een hele discussie ontstaat over wie het eens is met aanspreken van de bewuste persoon en wie er naar de politie belt.

We respecteren elkander allemaal, en als je commentaar geeft best, maar kraak dan niet af wat een ander gerechtvaardigd vind.

Ik vind echter ook dat dit topic niet al te groot moet worden, want als we hier allemaal moesten gaan vertellen wat voor gekke dingen we onderweg we wel niet zien en meemaken, dan wordt dit (helaas) het langste topic ooit....

RALLYSPORT. Daar is dit topic voor, en daar is ook al genoeg over te melden, kijk bijvoorbeeld maar in het topic nieuwe auto's!

Groeten,

Merijn
Afbeelding
merijnaldewereld

Re: Re: Re: Motorrijder in Rotterdam

Berichtdoor ExTaxi » ma maart 08, 2004 21:24

billy wrote:

billy ik was niet zo over de zeik dat hij een burnout maakte net buiten het servicepark. Dat levert alleen wat kolereherrie op en rook.....
Ik zei toen nog hoofschuddend tegen 2 jongens die er liepen "het zijn net jochies van 16 met een brommer".

Maar waar ik me wél druk over maak is dat die idioot op zijn achterwiel mij tegemoet kwam, racend tegen een rode Honda Civic van een maatje van hem. Als er iets fout was gegaan had hij zo een tegemoetkomende auto geraakt. En ik weet niet of dat zo prettig is, een motorfiets door je voorruit.

Geloof me, ik ben echt niet te beroerd om iemand aan te spreken.......alleen om daarvoor nou terug te rijden en die gast weer op te zoeken gaat me te ver.

Ohw en ik heb al een reactie van de politie Rijnmond.....maar het zal hier wel bij blijven. Ik heb gevraagd waarom er niet is opgetreden tegen die lui die het imago van onze geliefde sport verknallen. Dus ze zien het als een klacht richting de politie en niet zozeer dat ze nu achteraf verhaal gaan halen bij die gozer.

Ik heb ze op de hoogte gesteld, ze hebben het kenteken en de foto, meer doe ik er niet aan.

En ik ben het eens dat we hier geen lang topic van hoeven te maken, maar wilde het wel melden....

ExTaxi

Berichtdoor Petotsj » ma maart 08, 2004 22:39

Heppie helemaal gelijk in Marcel, dit is de aandacht die hij of zij wilt.
Laten WIJ het dan bij rallysport houden en niet ook nog met zo'n problemen bezig houden.
Mensen die zo'n acties uithalen betalen uiteindelijk toch wel hun tol, al is het alleen maar een nieuwe achterband!!!!

Groetuh Petjuh
Hell was full, so I came back
Petotsj

Re: Re: Motorrijder in Rotterdam

Berichtdoor rallygirl » di maart 09, 2004 8:04

marcel de jong wrote:
dames en heren

wat een ophef over een motorrijder een burn out en een wheelie.
laten we het gewoon over rallysport hebben, en niet over iemand die door aandacht trekken ons tot deze dicussies brengt.
dit is wat deze jongen(of dame)nu juist zo graag wilt.
ik vindt het ook geen juist gedraag laat ik daar duidelijk in zijn, maar om er nou zo'n ophef over te maken vindt ik ook wat ver gaan.

groeten marcel

Ik wilde alleen ff melden dat IK het er niet mee eens ben geweest, en dat IK er kwaad om ben. Wat jullie er van vinden vind ik okee en snapik. En Extaxi fijn dat je het gemeld hebt bij de politie! Je hebt me wat werk uit handen genomen!
Als de politie daar er wat van gezegd hadden dan was het ook niet over geweest waarschijnlijk. Maar het erge was dat ze het daar met eigen ogen hebben zien gebeuren, en er totaal niets van gezegd hebben!

[Edited by rallygirl on 03-09-2004 at 06:06 AM GMT]

[Edited by rallygirl on 03-09-2004 at 06:39 AM GMT]
Groetjes Yvonne Vogels
Rallyteam Breda
www.rallyteambreda.com
rallygirl

Berichtdoor rallyfanaatje » di maart 09, 2004 10:23

rallygirl wrote:
Wie van jullie heeft die achterlijke motorrijder ook gezien?
Die steeds over de grote weg aan het rijden was op 1 wiel..en die de hele tijd aan het burn outen was op de service..
Ik snap niet dat de politie daar niets aan gedaan heeft...tjees
Ik ergerde me kapot aan die gast.
En dan zeg je er iets van dat er kleine kinderen rondlopen, zegt ie sorry, rijd ie weer verder, en 100 meter verder begint ie weer..

Groetjes

hoi hier een berichtje van rallygirl vorig jaar was het ook het geval dat er een ilegale house party aan de gang, was en dat hebben we geweten. we stonden daar buurt te posten en komt dus de rallysport niet ten goeden er worden al rare verhalen rond gefluisterd en als de politie alleen maar samen een plaats sta te plakken, weten ze echt niet wat er verder gebeurd met zulk soort mensen en zelf een moterrijder die eens lekker langks het publiek scheurd nou mensen het was weer buiten om de rally weer eens een piunhoop groetjes rallygirl
:lol: rally is not a crime :wink:
rallyfanaatje

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl