Bartrallyfan schreef:Goede uitzending van rallyreport over portugal en ELE, MAAR:
Ik vraag me af of Frank verhoeven wel rally liefhebber is, Fijn als mensen betalen om uigezonden te worden maar als rallyfan ben je toch superblij als een nederlander een WK overwinning behaalt en helemaal als hij gedeeld eerst staat in de tussenstand van het junior WK. Als er dan maar letterlijk vier woorden over worden gezegt en een klein fotoje van Kevin in beeld is vindt ik het werkelijk beschamend!!! Juist Frank verhoeven kan deze junioren helpen door ze wat meer aandacht geven en zo hopen dat ze meer sponsoren krijgen.
Maar nee! Als HIJ maar betaald kriigt voor wat hij uitzend
ik weet niet of het met betalen te maken heeft maar ben het wel met je eens ze hadden best een aantal beelden kunnen laten zien !
