Wel mooi om te zien dat de Focus Kitcar van Antoine van Ballegooijen langzaam omhoog begint te komen. Wordt een Belgisch feestje ben ik bang
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
HC schreef:Iemand Van Loon nog voorbij zien komen met 10 meter prikkeldraad achter zijn auto, ook erg apart.

cvgn schreef:Schapers/ Gilles ook out, zijn door een schuur heen gereden. Beiden ok.
Paul schreef:cvgn schreef:Schapers/ Gilles ook out, zijn door een schuur heen gereden. Beiden ok.
Net foto van het team gekregen, bumper, voorscherm en deur aan linkerkant hebben schade.
Maandag kijken wat er allemaal echt vervangen moet worden.
Mannen hadden erg veel schik, na de bonus ronde van gister

ExTaxi schreef:sjongejonge hoeveelste keer is dat nu dat Huzink crasht? misschien eens tijd voor een tandje terug of een minder potente auto.
Volgens mij ook, dat manneke van Hollandermedia.Volgens mij hebben wij de zelfde informant in Belgie wandelen Carine hahaha
ExTaxi schreef:bulli schreef:Huzink keer of 3 in de lengte over dak, auto veel schade. Geen letsel.
sjongejonge hoeveelste keer is dat nu dat die crashen? Misschien eens tijd voor een tandje terug of een minder potente auto.
RobinV-Rally schreef:Ja inderdaad!
Wel mooi om te zien dat de Focus Kitcar van Antoine van Ballegooijen langzaam omhoog begint te komen. Wordt een Belgisch feestje ben ik bang
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten