Uit het stukje tekst hierboven:
''Die Vier-Tage-Tickets, insgesamt gibt es die Kategorien Bronze, Silber und Gold sind unter www.rallye-deutschland.de online zu buchen. ''
Sjeik1981 schreef:Ik denk dat ik dan toch maar online bestel.... Ga de gok dan toch niet wagen voor een tientje meer.
Voor een bronzen ticket is dat echt niet nodig hoor. Tickets en info zijn op meerdere plaatsen te koop( tourist info's en zo), zelfs op diverse parkeerplaatsen langs de snelweg kan je tickets en info kopen.
Onderstaande tekst haalde ik van de site van de adac rally. Ik heb het maar even vertaald voor de mensen die wat moeite hebben met duits.
WP ticket in de plaats gekomen van de dagkaart
Naast de goud zilver en brons kaarten worden er dit jaar klassementsproef tickets door de organisatie aangeboden. Dagkaarten worden dit jaar niet verkocht.
Een klassementsproefticket geeft de fans de mogelijkheid om voor maar 10 Eurie ( Panzerplatte 15 Eurie) een proef te bekijken. Met dit ticket heeft men de gehele dag toegang tot deze proef.
Dan geneuzel over dat dit goedkoper is voor de fans; mooi niet want als je 3 verschillende proeven op een dag wilt bekijken beaal je 30 Euro
Men kan deze tickets uitsluitend kopen bij de proeven. Dus niet meer bij een tankstation onderweg.
Entree Service park 5 euro. niet inbegrepen bij de WP tickets wel inbegrepen bij de rallypassen goud, zilver en brons.
Mijn conclusie: als je meer dan 1 dag gaat is een rallypas al snel voordeliger
miss is het al geplaatst maar heb ik het gemist.
maar wat kost een bronze ticket dan?
waarschijnlijk wordt dit ook mijn eerste wrc en wil wel zoveel mogelijk zien.
binnenkort maar eens met collega jan een lang weekend trier plannen