WRC - ADAC Rallye deutschland

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

re

Berichtdoor rvgrally » ma maart 29, 2010 16:44

ik ga er al jaren heen... boek gewoon altiojd het NH-Hotel... maar zie als ik daar rond rij van proef naar proef... regelmatig zo niet vaak break and breakfast... kost geen drol... als je het durft te gokken ,,,, gewoon erheen gaan en dan weet ik haast zeker dat je ergens terecht kunt!!!

maar ja ikzelf zou het dus niet doen... maar als ik "ons nh-hotel" niet zou kunnen boeken gokte ik het erwel op.....

nou weet je nog niks maar er zijn echt veel cafes, herbergen, huisjes, waar een bordje aan de gevel hangt...

in ieder geval succes ermee

groet ralph

:D
rvgrally

Berichtdoor Sjeik1981 » ma maart 29, 2010 16:47

Die gok durf ik eigenlijk niet te nemen,
Dus vooraf boeken lijkt me persoonlijk nu de juiste optie.

Ik ga ook even kijken bij het NH Hotel waar jullie zitten.

Groeten,
Sjeik1981

Berichtdoor A en P Rally Jan » ma maart 29, 2010 16:48

Sjeik1981 schreef:tja, heel specifiek had ik dan misschien nog niet gekeken, maar vond het toch wel meevallen, maar goed

Bedankt voor de link. Hopelijk kan ik weer verder met uitpluizen. Vind het toch wel lastig moet ik zeggen.

Ik kom maar niet uit een het vinden van een geschikte slaapplaats. Zodat ik in de ochtend naar de proeven en terug niet te ver hoef te reizen.
Camping gaat het definitief niet worden. Dus of een hotel maar met 2 personen voor 4 nachten ben je toch al snel 300 euro kwijt nu is dit wel te doen, maar volgens mij moet het goedkoper kunnen.
Echte adressen voor zeg maar bed and breakfast kan ik niet vinden.

Iemand paar suggesties, ik weet ook niet hoe het zit met niet boeken en daar te plekken iedere nacht een adresje zoeken. Heeft iemand hier ervaring mee en is dit makkelijk te doen of is vooraf boeken toch het advies.
kijk eens op www.leiwen.de mooi centraal voor de moesel proeven en dicht bij de autobahn als je iets verder moet,onder toerisme/overnachtingen staan nog redelijk wat pensions en dergelijke. meestal ook niet zo duur.
A en P Rally Jan

Berichtdoor ZZR Fan » ma maart 29, 2010 17:06

Sjeik1981 schreef:tja, heel specifiek had ik dan misschien nog niet gekeken, maar vond het toch wel meevallen, maar goed

Bedankt voor de link. Hopelijk kan ik weer verder met uitpluizen. Vind het toch wel lastig moet ik zeggen.

Ik kom maar niet uit een het vinden van een geschikte slaapplaats. Zodat ik in de ochtend naar de proeven en terug niet te ver hoef te reizen.
Camping gaat het definitief niet worden. Dus of een hotel maar met 2 personen voor 4 nachten ben je toch al snel 300 euro kwijt nu is dit wel te doen, maar volgens mij moet het goedkoper kunnen.
Echte adressen voor zeg maar bed and breakfast kan ik niet vinden.

Iemand paar suggesties, ik weet ook niet hoe het zit met niet boeken en daar te plekken iedere nacht een adresje zoeken. Heeft iemand hier ervaring mee en is dit makkelijk te doen of is vooraf boeken toch het advies.

De ANWB heeft een heel mooi boekje met hotels langs de snelweg. De meesten zijn nog goedkoop ook. Ben je voor 250 euro 3/4 dagen onder kap, inclusief ontbijt.
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor bert131 » ma maart 29, 2010 17:40

NH Trier zit al maanden volgeboekt.
Wij zijn er ook een jaar geweest, zonder een hotel te boeken, en geprobeerd
ter plekke een hotel te boeken, maar dat viel nog niet mee.

In Trier en omstreken hoef je het helemaal niet te proberen, want daar is alles volgeboekt.
Uiteindelijk hebben we toen wat gevonden, maar dan moet je minimaal buiten een straal van 60 km buiten de proeven blijven.

Google eens op Idar Oberstein. Hier hebben we jaren gezeten, en hier is vaak nog wel plek. (hier zit trouwens een geweldige Russische discotheek, waar in het weekend nog wel wat te beleven valt.

Wij hebben dit jaar een Appartement geboekt in Trier (beetje betaalbare hotels waren een half jaar geleden allemaal al volgeboekt) misschien ook nog een optie.
Ik zou in ieder geval van tevoren wat regelen, en er niet zomaar heen gaan.
Na een lange vemoeiende dag rally, heb je geen zin meer om nog een slaapplaats te zoeken
bert131

Berichtdoor MartijnS » ma maart 29, 2010 17:48

Wij gaan donderdag t/m zaterdag en hebben voor de vrijdag- en zaterdagochtend 2 losse pensions geboekt, in de buurt van de proeven de we als eerste gaan bekijken.

Gewoon de kaart erbij pakken en dan gaan googlen op pensions in alle plaatsjes in de buurt daar.
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor topsport » ma maart 29, 2010 17:51

topsport

Berichtdoor richard ST » ma maart 29, 2010 20:23

Ik weet nog wel plek voor een paar man is een goede hotel en ligt op een goede plek :shock:
richard ST

Berichtdoor Sjeik1981 » ma maart 29, 2010 21:03

Ondertussen al paar mails gestuurd. Al 1 reply met een prijs van afgerond 50 euro per nacht, dus 25 pp.
Lijkt me een redelijke prijs en een zo goed als zeker dat het deze gaat worden.
Net de dame nog even gebeld.
Hotel bevindt zich tussen Sweich en Trier. Dus de m.n. de vrijdag en zondag liggen redelijk dichtbij. Alleen de zaterdag dan wat verder. Hopelijk hoor ik morgen of overmorgen nog wat.
Op de bollefooi gaan is idd ook voor mij geen optie. Ben wel iemand van vastigheid.
Sjeik1981

Berichtdoor Jan » ma maart 29, 2010 22:18

Maakt het avontuur nog wel des te groter en spannender :wink:

We hebben tot nu toe nog altijd een plekje weten te vinden op een camping langs de Moezel. Prima sanitaire voorzieningen en centrale ligging.
Jan

Berichtdoor richard ST » ma maart 29, 2010 22:38

hier kun je ook kijken slaap ik dit jaar :wink: http://www.campus-company.eu/44.0.html
verblijf er van donderdag tot zondag voor 95euro per persoon
richard ST

Berichtdoor Sjeik1981 » di maart 30, 2010 6:51

Nou ondertussen lopen de aanbiedingen binnnen Allemaal beetje rond de 25 a 30 p.p.n.
Denk dat je het daar niet zo gek mee scoort en wil dan vanaf woensdagnacht intrekken. Heb nu 2 opties allemaal in de omgeving van Sweich
Sjeik1981

Berichtdoor bert131 » di maart 30, 2010 10:30

Schweich ligt mooi centraal. proeven dag 2 liggen op zon 50 a 60 km afstand, en dat is goed te doen toch?
bert131

Berichtdoor bert131 » di maart 30, 2010 12:03

Ik ben een beetje aan het vogelen geweest met oude kaarten die ik nog had, en heb google earth aangegeven waar de Spectators Areas in 2007 en 2008
waren.
Onderverdeeld in S.A en S.A cat A.
Cat A staat voor plaatsen waar geluidsinstallatie en eettentjes aanwezig zijn.
Succes
http://www.earthview.nl/adac_wrc_rally_ ... icseen#new
bert131

Berichtdoor Damian » di maart 30, 2010 12:38

Wij hebben het hotel ook geboekt :D

Vrijdag ochtend vroeg zijn we er, zondag weer terug ;)

Midden in het altijd gezellige Leiwen :D
Damian

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden