Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
OP EIGEN BENEN
Twee jaar lang ontving Kevin Abbring flinke steun van Mark van Eldik en diens ATM Motorsports. “Ik was bij Mark in dienst om onder andere aan mijn eigen Clio te werken en hij gaf me daarbij de vrijheid om vrij te nemen voor de rallysport. Zijn monteurs verzorgden bovendien de opbouw en het onderhoud van de Clio, ook tijdens de rally’s. Fantastisch natuurlijk.” Het was een afspraak voor twee jaar, die nu over is. Dat het rallyhart bij Mark op de goede plaats zit , blijkt wel uit het feit dat hij nu ook weer de nieuwe Knaf Talent First , Stephen van Welij, onder zijn hoede heeft genomen.
Rob Gommers, de bekende ondernemer van de Plus supermarkt in Roosendaal evenals de drijvende kracht achter Msport-Cars is naast de KNAF, een zeer belangrijke pijler waardoor Kevin het J-WRC avontuur kon beginnen en continueren. Het rallytalent moet nu op eigen kracht de volgende stap zetten gelukkig gesteund door een aantal belangrijke partners welke het project van Kevin ondersteunen; Veenhuizen koeltechniek, QSP raceware , Abel Pasman infra, Metafa Nederland, Merwede Springs, H&L accountants,autosoft EU en Kleinjan Chalets.
Wat betreft Kevin zelf heeft dit geleid tot ‘Kevin in Motion’, een onderneming waarin de rallyrijder zich als rally-, racen en rijvaardigheids-instructeur verhuurd. Zo is hij onder meer aan het werk als instructeur bij Prodrivetraining, het bedrijf van Paul en Mark Maaskant.
Jaccoooo schreef:die BMW moet ook elk weekend kapot lijkt het wel,zijn tegen de stoeprand geklapt of was iemand vergeten de wielbouten na te trekken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten