Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Der Shakedown befindet sich westlich von Trier (Richtung Luxemburg), in der Nähe der Ortschaften
Mesenich und Grewenich (gleicher Ort wie in 2008).
Sjeik1981 schreef:Plaats van shakedown is nog niet bekend?
Ik had idd wel gezien dat het om 8 uur begon, maar dat het om 12.00 al afgelopen is Dat veranderd misschien wel de situatie. Of dat ik toch woensdag al moet vertrekken of de shakedown missen.
Kun je donderdags al wel op service komen?
WRC fan schreef:Dat zou dus beteken dat als je alleen vrijdag en zaterdag gaat, dan ongeveer 8 proeven kan zien? Dat is met de shakedown op de donderdag voor mij zeker de moeite waard om te gaan. Nu alleen nog mensen vinden die met me mee willen (ben zelf nog geen 18 en heb dus ook geen rijbewijs)
WRC fan schreef:Het gaat mij dan vooral om de WRC's. En een beetje S-WRC en J-WRC maar vooral de top. Ik denk dat je dan de eerste helft van het deelnemersveld heb gezien en dan naar een volgende proef.
Maar die donderdag is volgens mij ook wel door te komen. Eerst van 8 tot 12 shakedown kijken en daarna 's middags service terrein en dan 's avonds de showstart.
Sjeik1981 schreef:het gaat mij ook voor groot gedeelte om de WRC`s m.n. de toppers en de hollanders.
Ik kreeg nog een andere briljante?????? Ingeving, als we eens met een grote groep in Deutschland Rally 2010 barbecue zien rond te breien en ik zat dan te denken op de woensdagavond. De plaatsen moeten we nog even over discusieren.
A. we kunnen het doen op een campingplaats, daar waar de meeste mensen slapen.
B. iemand die een woning met terras heeft gehuurd.
Mensen nog andere mogelijkheden en is er überhaupt animo voor.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast