ExTaxi schreef:Leuk dat die Belgische C2's meerijden, daar gaan er een paar serieus hard mee als ik me niet vergis!
Dat is echt wel een gave klasse heb ze in belgie ook gezien 3 weken geleden
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Kevin1407 schreef:Vanmiddag rond kwart over 5 nog een evo x van Jasper gespot net buiten Nijkerk.
Hij was helemaal blanco, dus zal wel niet mee doen zaterdag.
EL schreef:ExTaxi schreef:Leuk dat die Belgische C2's meerijden, daar gaan er een paar serieus hard mee als ik me niet vergis!
Neuville zit in frankrijk voor en rally met en c2RobinV-Rally schreef:Kevin1407 schreef:Vanmiddag rond kwart over 5 nog een evo x van Jasper gespot net buiten Nijkerk.
Hij was helemaal blanco, dus zal wel niet mee doen zaterdag.
Als je op de deelnemerslijst kijkt, heb je heel snel je antwoord. Nee, Jasper doet niet mee. Is ook al eerder op dit forum gemeld: Jasper doet enkele buitenlandse wedstrijden (welke weet ik niet, iemand anders??)EL schreef:ExTaxi schreef:Leuk dat die Belgische C2's meerijden, daar gaan er een paar serieus hard mee als ik me niet vergis!
Ja inderdaad! Jammer dat Neuville er niet bij is, maar Hans ging toen echt heel erg lekker!
waar is dat wel ? in belgie is er wijneg plaats voor e .WRC fan schreef:Vrachtwagen en alles wat daarom heen is gebouwd. Ze ondersteunen (bijna) alle Mitsubishi's. Ben je wel eens in een rallyvillage geweest? Is echt een aanrader. En dan hoef je zulke vragen in het vervolg niet meer te stellen omdat je het zelf ook weet.
mitsufan3 schreef:Op de Deel staan voorlopig 3 350z's, Hans Weijs, 2 belgen met de c2, Vitron rallyteam, Ferdi Biesheuvel en een groot gevaarte van v/d Heuvel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast