Trouwens, leuk berichtje op de site van de TankS, maar de laatste dagen zie ik een fout die ze daar maken wel meer. Ze rekenen de WRC van Faron van Lieshout niet mee, terwijl dat toch een van de mooisten is.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

ZZR Fan schreef:Snijden
Trouwens, leuk berichtje op de site van de TankS, maar de laatste dagen zie ik een fout die ze daar maken wel meer. Ze rekenen de WRC van Faron van Lieshout niet mee, terwijl dat toch een van de mooisten is.
aj seppenwoolde schreef:ik wil ook een pakketje kopen maar ik ga as zaterdag middasg pas die kant op ,ik kom uit rijssen , waar kan ik dan het beste een pakketje kopen (zo dicht mogelijk bij de proef rond 14.00 uur kom ik daar aan .
alvast bedankt voor de info
Sjeik1981 schreef:aj seppenwoolde schreef:ik wil ook een pakketje kopen maar ik ga as zaterdag middasg pas die kant op ,ik kom uit rijssen , waar kan ik dan het beste een pakketje kopen (zo dicht mogelijk bij de proef rond 14.00 uur kom ik daar aan .
alvast bedankt voor de info
Je zou ook een afspraak met iemand kunnen maken om een pakketje te komen ophalen.
Heb ook keertje gedaan, werkt goed, en je bent gegarandeerd van een infopakketje....
Sjeik1981 schreef:Ik bal zo retehard dat ik niet kan komen. Heb deze rally al 3 jaar op de lijst staan er is op een of andere manier altijd wel weer wat, ziek, werken werken.
Grrrrrr
Sjeik1981 schreef:Dat maakt het idd enigszins lastig, maar dat wist ik toen ook niet, telefonisch kontact houden met elkaar is dan het makkelijkst.
Maar goed je moet zelf maar even kijken. Ik zou vanuit Rijssen denk ik het snelst in Kampen zijn en daar in omgeving een pakketje zien te vinden.
addicted to AUDI schreef:Heb het pakketje inmiddels ook binnen. Inhoud is reeds paar pagina's terug omschreven. Gehaald in Kampen.
Paar proeven gewijzigd. Zal er niet over uitwijden in het belang van de verkoop van de pakketjes.
Gert

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten