Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Armand schreef:Volgens mij beleeft David van het weekend de natte droom van elke rallyrijder...
Armand schreef:David is een fitte gozer die een potje kan sturen. En als je de kans krijgt of creeert voor jezelf om in een WRC aan de start te staan, waarom zou je dan in een kitcar stappen. Mompelt iets van maaiveld, nederland, kop
Volgens mij beleeft David van het weekend de natte droom van elke rallyrijder...
rijd hij met de auto waar mark in dehaspengouw mee reed?Armand schreef:We zullen zorgen dat David de tijd van zijn leven heeft aankomend weekend...
Berto schreef:Echt een mooie kans!
Als hij goed zijn koppie erbij houdt en met een ervaren navi ernaast komt ie een heel eind.
Hij heeft alleen de pech dat ik geen tijd heb...... :wink:
Armand schreef:We zullen zorgen dat David de tijd van zijn leven heeft aankomend weekend...
rallyfanam schreef:Is er misschien iemand die een goede tip heeft waar je goed kun komen op de worstdijk kan alleen op vrijdagavond dus helaas geen kampereiland meer. of zal deze proef net zoals een paar jaar geleden gewoon niet meer in het tijdschema worden vermeld voor bezoekers. was wel een goede manier om publiek te weren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast