(wel verkeerd geschreven!!!)
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
stefan schreef:maar die uitzendingen komen toch niet op de site te staan? Lijkt me niet logisch aangezien je moet betalen om een abbonnement te hebben op tv?
MartijnB schreef:zit carchannel eigenlijk ook op de schotel dat iemand weet?
en zo ja waar?
Faborate schreef:Helemaal top dat er Nederlandse rallysport op de televisie te zien is!!! Toch vond ik de uitzending matig. De beelden flitsen allemaal voorbij, zonder dat er een beetje lijn in zit. Dat maakt het voor de kijker wat vermoeiend. En dan de muziek.................. laat het geluid van die auto's toch horen, dat is al 50% van het vermaak.
Oke, oke het is pas de eerste uitzending, maar er kan een hoop verbeterd worden.
Beterschap!!!
Faborate schreef:Helemaal top dat er Nederlandse rallysport op de televisie te zien is!!! Toch vond ik de uitzending matig. De beelden flitsen allemaal voorbij, zonder dat er een beetje lijn in zit. Dat maakt het voor de kijker wat vermoeiend. En dan de muziek.................. laat het geluid van die auto's toch horen, dat is al 50% van het vermaak.
Oke, oke het is pas de eerste uitzending, maar er kan een hoop verbeterd worden.
Beterschap!!!
Dennis014 schreef:Sluit me hier volledig bij aan! Bovendien mag er van mij wel iets meer verteld worden over de wedstrijd, zoals ze dat RR altijd wel deden. Mag wel wat meer lijn in zitten.
Misschien is het een idee om 1 of 2 cup's (bijv 325i en 205 cup) eruit te lichten en daar het e.e.a. over te vertellen en die te volgen. Kun je daar ook iets meer beelden van laten zien en krijg je gelijk wat meer lijn in het geheel.
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten