Hij oppert het idee zelf
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
RobinV-Rally schreef:EL schreef:Ik ben vorige week in Haspengouw geweest dat was pas een echte rally met alleen RALLYFANS. en een politiehelicopter die alles in de gaten houd goed gergeld daar. mischien iets voor hier in ndererland een beetje politie gezag want het zal wel nodig wezen voor een leuke gezellige rally.
Ik vond die heli maar irritant en dom! Dat ding vloog zo laag en maakte zoveel geluid dat hij afleidde van de rally en je de auto's niet meer aan hoorde komen! Levensgevaarlijk! Hierdoor misten wij een auto met zien, en hadden we veel geluk die dacht laten we eens snijden, waar ook een boompje stond en even los kwma van de grond! Gelukkig hoorden we hem nog net neerkomen, anders hadden we er wellicht onder gelegen.. nee die Heli was geem succes!!
EVOX schreef:Ik vraag me wel af welk prijskaartje aan een heli hangt.
Jack the Slipper schreef:Het oponthoud bij KP 1 mag je inderdaad de organisatie aanrekenen. Klopt. Maar er gaat altijd wel iets verkeerd. Blijft vervelend natuurlijk maar is zeker niet de bedoeling.
Jack the Slipper schreef:Jullie hebben ondertussen wel in de gaten dat ik jullie waar kan voorzien van informatie.
bveen schreef:Beste Jacko,
Ik quote even selectief en hoop maar dat je dat niet stoort:Jack the Slipper schreef:Het oponthoud bij KP 1 mag je inderdaad de organisatie aanrekenen. Klopt. Maar er gaat altijd wel iets verkeerd. Blijft vervelend natuurlijk maar is zeker niet de bedoeling.
Een eerste proef ruim een half uur laten uitlopen is wel heel extreem hoor. En dan een tweede proef ruim een uur laten uitlopen omdat er hier ook niets klopt van de containers is wat mij betreft gewoon te wijten aan onvoldoende voorbereiding... En dat gevoel bekroop me bij de gehele rally een beetje...Jack the Slipper schreef:Jullie hebben ondertussen wel in de gaten dat ik jullie waar kan voorzien van informatie.
Waarom krijgen de ondernemers op industrieterrein "De Vendel" en "De Faktorij" in Veenendaal een brief van de organisatie dat zij op 6 maart 2010 vanaf 13.00uur vanwege de OVD Groep Rallysprint onbereikbaar zullen zijn? Ik heb, afgezien van de start vanaf Hotel IBIS, geen rally auto op deze industrieterreinen gezien. Dat ik wat omzet mis vanwege een leuk evenement is voor mij prima, dat ik duizenden euro's omzet mis omdat ik mijn klanten op de hoogte breng van een afsluiting die er helemaal niet is vind ik niet kunnen. Zou je mij hier wat uitleg over kunnen geven?
Of moet ik hiervoor ook maar een schadeclaim indienen?
Owww, bij Hotel IBIS wist men hier op de ochtend van de rally zelf overigens niets over te vertellen. Daar wist men niet eens dat er vanaf die locatie informatiepakketten verkocht zouden worden. Vanaf deze kant lijkt het erop dat de organisatie teveel hooi op zijn vork genomen heeft en niet in staat is gebleken tot het organiseren van een fatsoenlijke Rallysprint.
bveen schreef:Beste Jacko,
Ik quote even selectief en hoop maar dat je dat niet stoort:Jack the Slipper schreef:Het oponthoud bij KP 1 mag je inderdaad de organisatie aanrekenen. Klopt. Maar er gaat altijd wel iets verkeerd. Blijft vervelend natuurlijk maar is zeker niet de bedoeling.
Een eerste proef ruim een half uur laten uitlopen is wel heel extreem hoor. En dan een tweede proef ruim een uur laten uitlopen omdat er hier ook niets klopt van de containers is wat mij betreft gewoon te wijten aan onvoldoende voorbereiding.
ExTaxi schreef:En die boeren? Laat officials gewoon in een eerder stadium contact opnemen via de porto en een politiewagen er op afsturen
Jack the Slipper schreef:Over het uitlopen heeft Albert al geantwoord.
Cinq-Power schreef:Was inderdaad een foutje voor KP1, wat was dan het foutje van KP2?
Die heb ik niet helemaal mee gekregen.
Jack the Slipper schreef:Heb ik je vraag zo een beetje naar behoren beantwoord? Via PB is het wellicht handiger om op specifieke zaken in te gaan.
Jack the Slipper schreef:Onvoldoende voorbereiding ben ik het niet helemaal mee eens. Wel dat er heel erg weing tijd was [...] Dus wellicht niet de schoonheidsprijs op dat punt maar wel zoals het gegaan is.
Jack the Slipper schreef:Op een bepaald moment zit je in een rollercoaster die "organiseren van een rallysprint" heet. [...] Maar ja, er kwamen gewoon zo veel extra ambtelijke zaken bij dat sommige zaken waarschijnlijk wat buiten de aandacht zijn komen te liggen. Bijvoorbeeld een extra brief naar de ondernemers in Veenendaal. Maar de trein gaat dan zo snel en nog net onder controle dat stoppen een week voor een evenement geen optie meer is. Het zag er allemaal goed uit! Ook met de kennis van nu achterom kijkend denk ik dat we er toen niet naast zaten met onze beslissingen.
Jack the Slipper schreef:Wat mij wel opvalt is dat je eerst spreekt over "wat omzet mis" en een paar woorden verder over "duizenden euro's", daar zit een verschil tussen waarvan we samen wel wat leuks kunnen gaan doen denk ik zo.![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast