Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Esmee 454 schreef:Ik ben veel op KP2/KP4 geweest en heb niets van vechtpartijen meegekregen. Heb nog tot 22.00 uur staan wachten met het idee dat ik KP4 nog leuk kon kijken! Tussen 20.30 en 22.00 uur was het op het stuk proef waar ik was al heel erg sil. Echt heel triest dat andere mensen het voor de echte fans verpesten. Ik had me er al weken op verheugd en was echt teleurgesteld.
Sjeik1981 schreef:ehm ferry wil je niet iedereen over 1 kam scheren.
Ik ben namelijk ook (wel ex) klote boer......, en drink ook wel eens een Grolsch, maar loop niet te vechten.......
edit: nog steeds zijn niet alle boeren lomp en al helemaal geen klote boeren.
Maar die discussie gaan we verder niet voeren.
Vind het ook triest dat zo genaamde "suporters" zich zo moeten gedragen. Heb dat eigenlijk nog nooit bij auto of motorsprt mee gemaakt. Ben zo in de loop der jaren toch al op veel plekken geweest.... Formule 1 3x meerder WK Motorcross wedstrijden ofwel zijspan ofwel solo; en Nederlandse MX wedstrijden is niet eens meer op handen te tellen. Zelfde geld ondertussen voor de rallywedstrijden, maar nog nooit überhaupt een gespannen sfeer mee gemaakt.
Dan ineens zo`n zaterdagavond, laten we het erop houden dat deze personen een keer het hoofd te koel hadden.
Pleegje schreef:Gerholt schreef:..nog even op kp 5 geweest bij de hairpin super mooi stuk een aantal bijna aanrijdingen en dan meneer agent die denkt dat hij door het lint mag rijden officials hebben dat meteen tegen gehouden gelukkig.ach denkt er dan nog een laat ik dan maar wel door rijden die kwam wel op de proef maar de mensen daar hadden het meteen door en hebben hem in de berm gezet!...
Misschien is het verstandiger om eerst eens te vragen en te bedenken waarom die agent dat ging doen..want dit is ontzettend kort door de bocht!!!
Op KP 4 was op dat moment wat ongeregeldheden waarbij mensen (officials en hulpverleners) bedreigd werden. Voor de rest ga ik er niet op in en verwijs ik je naar de persberichten.
w rohaan schreef:ik stond ook op kp5 waar die politie bijna door het lint reed ,maar later kwam er nog een politiebus aan die moest vol in de ankers en raakte volgens mij die politie auto voor hem want even later was een official de weg aan het schoonvegen
ExTaxi schreef:Waren die knakkers locals die op de vuist gingen? En onderling dan of met rallyfans?
Cinq-Power schreef:Waren locale gasten die bij de start kp2/4 een schuurtje hebben.
die gingen met elkaar op de vuist.
Helaas maar waar, zulke shit verpest het wel weer voor de rest.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast