Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
jais schreef:wat heeft wil bruins eigenlijk gehad,helemaal niet gestart of aan het begin van de proef uitgevallen?
stond wel op de service.
Gerholt schreef:..nog even op kp 5 geweest bij de hairpin super mooi stuk een aantal bijna aanrijdingen en dan meneer agent die denkt dat hij door het lint mag rijden officials hebben dat meteen tegen gehouden gelukkig.ach denkt er dan nog een laat ik dan maar wel door rijden die kwam wel op de proef maar de mensen daar hadden het meteen door en hebben hem in de berm gezet!...
Pleegje schreef:Gerholt schreef:..nog even op kp 5 geweest bij de hairpin super mooi stuk een aantal bijna aanrijdingen en dan meneer agent die denkt dat hij door het lint mag rijden officials hebben dat meteen tegen gehouden gelukkig.ach denkt er dan nog een laat ik dan maar wel door rijden die kwam wel op de proef maar de mensen daar hadden het meteen door en hebben hem in de berm gezet!...
Misschien is het verstandiger om eerst eens te vragen en te bedenken waarom die agent dat ging doen..want dit is ontzettend kort door de bocht!!!
Op KP 4 was op dat moment wat ongeregeldheden waarbij mensen (officials en hulpverleners) bedreigd werden. Voor de rest ga ik er niet op in en verwijs ik je naar de persberichten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast