OVD Groep Rallysprint, Veenendaal en Ede

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Gerholt » zo maart 07, 2010 1:33

Zo ook net een half uurtje thuis!heerlijk op kp 1 in de wind en de zon gestaan en genoten na een half uurtje wachten jammer dat piepers langzaam voor bij kwam later hoorde ik van hen dat de aandrijfas kapot was gegaan :( .dan maar naar kp 2 pff het wachten werd een uurtje mooi punt bij de rotonde ja daar komt van Loon mooi we zijn bezig en dat was ook meteen de laatste keer dat we hem daar zagen,daar had ik het echt koud (ja zelfs ik).nog even op kp 5 geweest bij de hairpin super mooi stuk een aantal bijna aanrijdingen en dan meneer agent die denkt dat hij door het lint mag rijden officials hebben dat meteen tegen gehouden gelukkig.ach denkt er dan nog een laat ik dan maar wel door rijden die kwam wel op de proef maar de mensen daar hadden het meteen door en hebben hem in de berm gezet!super van Timo wat kan die rijden ik denk dat Bijvelds het na kijken heeft met hem.zo het was mij het dagje wel lekker begin (voor mij zelf) dit jaar op na de volgende en hopen dan weer op post
Gerholt

Berichtdoor Patrickdeh » zo maart 07, 2010 2:05

Ik hoorde dat op KP 4 een vechtpartij was. en dat ze daarom de proef hebben geneutraliseerd.

Voor de rest was het weer ouderwets rally kijken. Alleen jammer van de kou :(
Volg me op Facebook, Twitter, en YouTube om nooit een video te missen!
Patrickdeh

Berichtdoor ijsbeer » zo maart 07, 2010 4:03

ExTaxi schreef:Joost Kusters ging ook weer lekker, goeie klassering ook.

Ondanks dat we 3 keer gespind zijn en 2 keer ons verremd hebben toch wel een zeer leuke dag gehad...:)
ijsbeer

Berichtdoor Nbakker » zo maart 07, 2010 7:53

Kleinjan uitgevallen op KP 3, geen aandrijving meer.

vd Marel sr uitgevallen op KP 3 na een klap en wat vonken ook geen aandrijving meer.

v Loon heeft lek gereden op (ik meen) KP 2 en heeft moeten wisselen

Wat betreft KP 4, er is daar inderdaad een vechtpartij geweest. Een lokale jongere is op de vuist gegaan met iemand van de proefleiding die vervolgens naar het ziekenhuis moest. Erg triest dat dit heeft moeten gebeuren.

Vond trouwens Kobus jr. ook heel erg sterk rijden!
Nbakker

Berichtdoor IG-GOLF16V » zo maart 07, 2010 8:26

Geweldig met een 1300 POLOtje op 21 te finishen !!!! :o
IG-GOLF16V

Berichtdoor StevenK » zo maart 07, 2010 8:44

IG-GOLF16V schreef:Geweldig met een 1300 POLOtje op 21 te finishen !!!! :o

Het was ook een genot om hem te zien rijden.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor jais » zo maart 07, 2010 9:08

wat heeft wil bruins eigenlijk gehad,helemaal niet gestart of aan het begin van de proef uitgevallen?
stond wel op de service.
jais

Berichtdoor StevenK » zo maart 07, 2010 9:20

jais schreef:wat heeft wil bruins eigenlijk gehad,helemaal niet gestart of aan het begin van de proef uitgevallen?
stond wel op de service.

Stond bij de start van KP1 met, voor zover ik kon zien, een grote plas olie eronder.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor markie » zo maart 07, 2010 9:41

aandrijfas geknapt voor de start
markie

Berichtdoor jais » zo maart 07, 2010 9:49

oke bedankt,jammer
jais

Berichtdoor Pleegje » zo maart 07, 2010 10:05

Gerholt schreef:..nog even op kp 5 geweest bij de hairpin super mooi stuk een aantal bijna aanrijdingen en dan meneer agent die denkt dat hij door het lint mag rijden officials hebben dat meteen tegen gehouden gelukkig.ach denkt er dan nog een laat ik dan maar wel door rijden die kwam wel op de proef maar de mensen daar hadden het meteen door en hebben hem in de berm gezet!...

Misschien is het verstandiger om eerst eens te vragen en te bedenken waarom die agent dat ging doen..want dit is ontzettend kort door de bocht!!!
Op KP 4 was op dat moment wat ongeregeldheden waarbij mensen (officials en hulpverleners) bedreigd werden. Voor de rest ga ik er niet op in en verwijs ik je naar de persberichten.
Pleegje

Berichtdoor RobinV-Rally » zo maart 07, 2010 10:07

Ik ben er niet bij geweest, maar wat is er gebeurd op die proef dan? :shock:
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
RobinV-Rally

Berichtdoor Pleegje » zo maart 07, 2010 10:12

Pleegje schreef:... Voor de rest ga ik er niet op in en verwijs ik je naar de persberichten.
Pleegje

Berichtdoor Sjeik1981 » zo maart 07, 2010 10:20

Nou breekt me toch helemaal de klomp. Dat er tegenwoordig al klappen moeten vallen tijdens een rally wedstrijd. Lijkt toch niet ... Ajax - Feijenoord of whatever.
Kijk dat ons geduld danig op de proef werd gesteld ok, maar om dan maar te gaan lopen matten. Zullen dan waarschijnlijk wel geen echte fans zijn.
Hopelijk was dit eens, maar nooit weer. Ik vond het niet de meest memorabele wedstrijden, maar heb toch wel genoten ondanks de koude.
Sjeik1981

Berichtdoor john otten » zo maart 07, 2010 10:23

Pleegje schreef:
Gerholt schreef:..nog even op kp 5 geweest bij de hairpin super mooi stuk een aantal bijna aanrijdingen en dan meneer agent die denkt dat hij door het lint mag rijden officials hebben dat meteen tegen gehouden gelukkig.ach denkt er dan nog een laat ik dan maar wel door rijden die kwam wel op de proef maar de mensen daar hadden het meteen door en hebben hem in de berm gezet!...

Misschien is het verstandiger om eerst eens te vragen en te bedenken waarom die agent dat ging doen..want dit is ontzettend kort door de bocht!!!
Op KP 4 was op dat moment wat ongeregeldheden waarbij mensen (officials en hulpverleners) bedreigd werden. Voor de rest ga ik er niet op in en verwijs ik je naar de persberichten.

ik vind dan jou reactie ook heel kort door de bocht .
ik hoop dat jij de regels kent .
de politie mag dan op aanwijzing van de officials de plaats opzoeken buiten de proef om daar waar het nodig is via de proef en dan wel op aanwijzingen en via de proefenchef.
john otten

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden