leor888 schreef:De voorspelling tot en met 7 februari geven voortdurende minusgraden aan en af en toe een beetje nieuwe sneeuw. Dus ja, veelbelovend!
Maar als je de beelden van afgelopen weekend van de Finnskogsvalsen ziet is er ook wel meer sneeuw nodig! Het gravel komt toch al snel door de sneeuw heen.
Deze rally is gehouden in Torsby en omgeveing. De westelijke begrenzing van het WK terrein. (Redelijk in de buurt van oa Colins Crest.)
as woensdag / donderdag verwacht de SMHI twee a drie decimeter sneeuw.
http://www.smhi.se/vadret/vadret-i-sver ... -kommentar
"Snön faller över större delen av landet under onsdagen medan en del områden, främst i sydväst, får uppehåll under torsdagen. På vissa håll kan så mycket som två, tre decimeter snö falla under ovädersdygnen."
Helaas is west Svealand (en daaronder valt ook Värmland) niet de regio met de meeste sneeuw
Men främst i de västra delarna av Götaland och Svealand blir det mest uppehåll
Maar ook met circa tien cm en daarna twee weken onder nul lijkt me al prima voor de rallyproeven lijkt me.. Dus blijven hopen!
Ik kreeg net een mailtje van het vandrarhem uit Lakene waar we zullen overnachten en daar ligt nog steeds 30 cm sneeuw en zoals ik hierboven schreef verwachten zij dat ook. Met het advies erbij om warme schoenen met hoge 'schacht' mee te nemen..