GérardWRM schreef:Ik heb toch een museum thuis!! , makkelijk om daar een keer een avondje te organiseren ,,,,als daar behoefte aan is !
Cinq-Power schreef:GérardWRM schreef:en zal eerst een scan apparaat aan moeten schaffen
Bordje bij de deur:
Gezocht:
Dia inscan apparaat
whity schreef:Wie herinnert zich deze nog de ''Macon"voorkant Ascona en achterkant Manta ik weet niet wie de rijder is maar heeft vroeger in Belgie gereden,
Gert Schoolkate schreef:whity schreef:]
Er waren veel rijders die in België die met MASCONA's rondreden, dit had te maken met de Vauxhall Cavalier MK1 die buiten het Verenigd Koninkrijk niet te koop was. Makkelijk met schade.
Gert Schoolkate schreef:whity schreef:Wie herinnert zich deze nog de ''Macon"voorkant Ascona en achterkant Manta ik weet niet wie de rijder is maar heeft vroeger in Belgie gereden,
http://img715.imageshack.us/img715/8104/masconatyp1.jpg
Er waren veel rijders die in België die met MASCONA's rondreden, dit had te maken met de Vauxhall Cavalier MK1 die buiten het Verenigd Koninkrijk niet te koop was. Makkelijk met schade.
wim scholman schreef:GérardWRM schreef:Ik heb toch een museum thuis!! , makkelijk om daar een keer een avondje te organiseren ,,,,als daar behoefte aan is !
ja ik kom wel hoor![]()
A.H.S schreef:wim scholman schreef:GérardWRM schreef:Ik heb toch een museum thuis!! , makkelijk om daar een keer een avondje te organiseren ,,,,als daar behoefte aan is !
ja ik kom wel hoor![]()
Lijkt mij ook wel een keer leuk
Inscannen kost inderdaad veel tijd,ik ben ook 3 jaar bezig geweest(niet constant)met het inscannen van mijn verzameling.
Ik heb zo'n a4 scanner met een aparte lamp voor het scannen van negatieven maar dat werkt behoorlijk omslachtig.
En nu werkt hij niet meer op m'n nieuwe pcdus om te scannen gebruik ik m'n oude pc nog.
A.H.S schreef:A.H.S schreef:wim scholman schreef:GérardWRM schreef:Ik heb toch een museum thuis!! , makkelijk om daar een keer een avondje te organiseren ,,,,als daar behoefte aan is !
ja ik kom wel hoor![]()
Lijkt mij ook wel een keer leuk
Inscannen kost inderdaad veel tijd,ik ben ook 3 jaar bezig geweest(niet constant)met het inscannen van mijn verzameling.
Ik heb zo'n a4 scanner met een aparte lamp voor het scannen van negatieven maar dat werkt behoorlijk omslachtig.
En nu werkt hij niet meer op m'n nieuwe pcdus om te scannen gebruik ik m'n oude pc nog.
Ik zag Bob de Jong ook nog een paar keer in beeld komen in het item over Top Gear bij RTL Boulevard op 20-01-10![]()
http://www.rtl.nl/components/actueel/rt ... _plain.xml
Na 06:15
hans vermeer schreef:Nog even verzameling van de jaren 70-80![]()
Groet,
Hans
jarno schreef:hans vermeer schreef:Nog even verzameling van de jaren 70-80![]()
Groet,
Hans
heeft iemand nog meer foto's / beelden van bovenstaande?
o.a. van bijv. de monte carlo in 1984?
of de algemene overwinning in de tulpenrally 1984?
zou mooi zijn als iemand nog iets had
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten