metisse schreef:P2000 schreef:metisse schreef:hans vermeer schreef:BAC 1982
Groet,
Hans
Deze foto is in Uitwijk genomen, het hele dorp was enthousiast en het stond ook vol met mensen hier uit de buurt. Volgens mij hebben wij toen haast naast elkaar gestaan Hans. In de Telegraaf stond de maandag er na een foto vanaf de andere kant waar ik met mijn zoon (inmiddels 30 en goed bekend bij P2000
) op sta.
Rectifikatie: bijna het hele dorp vond het prachtig, er was één inwoner tegen waar natuurlijk (zia mijn vorige posting) Paul Maaskant de bosjes kortwiekte![]()
Dezelfde man wilde overigens het hele dorp voor autoverkeer afsluiten en er weer zandpaden in leggen. Parkeren diende er dan buiten het dorp te gebeuren.
Wat er met de man gebeurd is weet ik niet......... Hij woont er al lang niet meer
Toch word er op dat punt nog steeds met rally(gerelateerde) auto's gereden.Ik zal geen namen noemen,ofwel Matthy
![]()
(oke, ben er zelf ook schuldig aan)
Kan ik er wat aan doen dat de kaartleesoefenrit van de Baronierijders daar langs voerde...........
Enne....... Als v/d Berg van huis moet is er 50 procent kans dat hij daar langs gaat.
Leuk verhaal Matthy. Is die Telegraaf foto nog ergens te zien
en de locatie moet ik maar eens opnemen in een toerrit van de Subaruclub club, geloof ik