antoine schreef:Jef Koopman schreef:
Rally challenge Euro circuit lijkt mij?!
yep
Ed Latiers schreef:Als er iemand een fotootje heeft van John Bosch met de Grp A Rothmans Golf heb ik er nog wel een verhaaltje bij
[/quote]
Jaccoooo schreef:Jef Koopman schreef:
He Jef was dit jullie Ascona
TWENGELTJE schreef:Jaccoooo schreef:Jef Koopman schreef:
Dit is volgens mij de auto van ene meneer Krol uit vriezenveen die dacht dat hij volgas over de bult op valkenswaard kon
rallyboy schreef:TWENGELTJE schreef:Jaccoooo schreef:Jef Koopman schreef:
Dit is volgens mij de auto van ene meneer Krol uit vriezenveen die dacht dat hij volgas over de bult op valkenswaard kon
nou, aan de reclame te zien en aan de namen op het voorspatbord, denk ik dat het Erik Wevers is, maar ik kan het ook mis hebben.
metisse schreef:Ed Latiers schreef:Als er iemand een fotootje heeft van John Bosch met de Grp A Rothmans Golf heb ik er nog wel een verhaaltje bijmetisse schreef:[
Bij deze dus, Matthy en kom nou maar op met je verhaal, ik ben benieuwd....
En voor iedereen een mooi en gezond 2010!
Tja, moet maar dan hé,
Heb net het jaarboek 87 er nog bij gezocht waarin gemeld werd dat de organisatie bepaald niet vlekkeloos verliep.....
Volgens mij was het ook in dat jaar dat toen de rally zou beginnen er nog gewoon combines op de proef rondreden.
Als toeschouwers reden we op die zonnige zaterdag van proef naar proef met Carol Robbers in de minijumbo van zijn vrouw op sleeptouw.
Carol zal bij menig forumlid nog wel bekend zijn denk ik als navigator van Hans Weys Sr. Carol heeft ook nog een tijd met een Manta in Piedrokleuren rondgereden.
Wij waren met het hele stel weer aangeland op de eerste proef van de Boucle bij Echt (voor de kennersin de achtertuin van Michel Oprey)
Het tijdschema liep al weer uit, nog geen rallyauto´s te zien tot er een paar motoragenten over de proef kwamen met daarachter een gele Mercedes er achter. De Merc stopt en een druk gebarende Johan Jacobs, de proef werd bemand door officials van Achtmaal, riep Carol en ons om mee te komen. In de auto werd duidelijk waarom. De Politie wilde de proef niet laten starten als er op het punt waar John Bosch de ronde ervoor zwaar chrashte (lijkt me wel duidelijk op de foto) geen proefbemanning stond. Dus kregen wij (g)een minicursus official (lees: een hesje en een vlag in de hand gedrukt). Jaren heeft mijn zoon nog een stukje grill van de Golf op zijn kamer gehad.
Een dergelijk voorvalletje hebben we ooit in Zoetermeer ook meegemaakt, maar dan wordt het verhaal nóg langer
metisse schreef:Peter,
Het verhaal was ook zeker niet als kritiek op de proefbemanning bedoeld hoor. Ik kan me de reactie van de official heel goed begrijpen en er kwam natuurlijk veel volk op af in de hoop dat er nog meer zouden crashen. Als ik het al niet had, heb ik toen in die tijdelijke officialfunctie veel waardering gekregen voor hun werk, je krijgt (toen ook al) wat kritiek over je heen zeg.![]()
Het feit is natuurlijk dat er inderdaad niet zo veel op die plaats kon gebeuren maar meer dat John en de Golf nooit echte vrienden zijn geworden.
Het voorval borrelde op toen ik de foto zag staan in het rally´s en races jaarboek, vandaar. Zoals er zoveel herinneringen bij me opkomen bij het zien van al die oude foto´s.
Groeten uit Altena
TWENGELTJE schreef:rallyboy schreef:TWENGELTJE schreef:Jaccoooo schreef:Jef Koopman schreef:
nou, aan de reclame te zien en aan de namen op het voorspatbord, denk ik dat het Erik Wevers is, maar ik kan het ook mis hebben.
Zou ook kunnen je had toen zoveel van jansen tuning
Peer schreef:metisse schreef:Peter,
Het verhaal was ook zeker niet als kritiek op de proefbemanning bedoeld hoor. Ik kan me de reactie van de official heel goed begrijpen en er kwam natuurlijk veel volk op af in de hoop dat er nog meer zouden crashen. Als ik het al niet had, heb ik toen in die tijdelijke officialfunctie veel waardering gekregen voor hun werk, je krijgt (toen ook al) wat kritiek over je heen zeg.![]()
Het feit is natuurlijk dat er inderdaad niet zo veel op die plaats kon gebeuren maar meer dat John en de Golf nooit echte vrienden zijn geworden.
Het voorval borrelde op toen ik de foto zag staan in het rally´s en races jaarboek, vandaar. Zoals er zoveel herinneringen bij me opkomen bij het zien van al die oude foto´s.
Groeten uit Altena
No worries Matty,
Ik beschouwde jouw verhaal ook helemaal niet als kritiek, wilde alleen mijn ervaring van die bewuste proef delen.
En wat de politie betreft, de rijkspolitie zocht in Limburg altijd wel een excuus om over de proeven te rijden. Vaak kwamen de Porsches van de snelweg af om even over de proef te blazen en dan weer verder.
rallyboy schreef:TWENGELTJE schreef:Jaccoooo schreef:Jef Koopman schreef:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten