hans vermeer schreef:Ton Van Spanje schreef:Co Voorty schreef:heb je toevallig nog meer foto's van van der lee
Co
Het gaat om een bij Van der Lee gehuurde auto. Niet om Van der Lee zelf
Dat denk ik niet Co. Volgens mij sleutelde Henk meer dan dat hijzelf aan het sturen was. Ik heb nog weleens achterhem aan geblazen over de moerdijkbrug, op weg naar een proefje van de BAC-rally.
Hans
Co Voorty schreef:hans vermeer schreef:Ton Van Spanje schreef:Co Voorty schreef:heb je toevallig nog meer foto's van van der lee
Co
Dat denk ik niet Co. Volgens mij sleutelde Henk meer dan dat hijzelf aan het sturen was. Ik heb nog weleens achterhem aan geblazen over de moerdijkbrug, op weg naar een proefje van de BAC-rally.
Hans

Co Voorty schreef:Co Voorty schreef:hans vermeer schreef:Ton Van Spanje schreef:Co Voorty schreef:heb je toevallig nog meer foto's van van der lee
Co
Hans
Dank voor je reactie, deze heb ik via dit forum gekregen ben ik nog steeds blij mee, deze hing als kind op mijn kamer :

Co Voorty schreef:Co Voorty schreef:hans vermeer schreef:Ton Van Spanje schreef:Co Voorty schreef:heb je toevallig nog meer foto's van van der lee
Co
Hans
Dank voor je reactie, deze heb ik via dit forum gekregen ben ik nog steeds blij mee, deze hing als kind op mijn kamer :
A.H.S schreef:Co Voorty schreef:Co Voorty schreef:hans vermeer schreef:Ton Van Spanje schreef:Co Voorty schreef:heb je toevallig nog meer foto's van van der lee
Co
Hans
Ik heb nu ook de originele kalender van hem kunnen overnemen met de foto van de Andrews kadett
Ik heb ook weer een gedeelte van m'n verzameling ingescand
Het was wel even wat werk![]()
Maar ik kan er nu lekker snel doorheen klikken.
DvM schreef:Een rijder die in de tachtiger jaren van zich liet horen is Paul Maaskant. Hij begon in een Golf Gti en ging in 1982 voor Citroen
Nederland rijden. Met de Visa behaalde hij opvallende resultaten.
Hellendoorn 1982
Een schemerig Achtmaal in de BAC van 1984
Vanaf 1985 reed hij voor Opel Nederland in een Kadett Gsi.
Maaskant Grenland 1986
Snelle bocht in de Limburgia van 1987
Hellendoorn 1988. Dwars de bocht in, ging maar net goed.
Als beroep reed hij een aantal jaar bij de rijkspolitie in een Porsche. Tijdens de rallysprint van het Harde
reed hij erg dwars in een Porsche van Van den Berg.
het Harde 1986
In 1989 reed hij met een Manta 400
Tulpenrally 1989
In 1990 reed hij voor Mitsubishi Nederland
Circuit des Ardennes 1990

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten