Ton Van Spanje schreef:Klopt dus inderdaad, ik wist het niet zeker meer
Ik heb 2 keer deelgenomen als navigator, samen met Gert-Jan Vermeulen. (In dit draadje al eerder in beeld geweest als preparateur en rijder van de Reliant kitten in het seizoen 1979)
Paar dagen geleden heb ik dit nog op een ander forum geschreven
"Ik ben het fotoalbum van vriend Gert-Jan met foto's van zijn onlangs plat gegane Westfield aan het inscannen.
Met die auto hebben we in 1993 deelgenomen aan de tweedaagse Internationale Rotterdam Classic Car Rally in 1993 en het jaar daarop aan de Rotterdam Classic Car Trophy. beide werden toen georganiseerd door Nico en Henk Biesheuvel.
[i]Het eerste jaar was met een schitterend startveld en na afloop was iedereen het er overeens. Dit moest op herhaling. 't Jaar daarop was de belangstelling echter maar magertjes en werd de rally ingekort tot een dag. Wij hebben het altijd erg jammer gevonden dat er geen vervolg aan is gegeven, maar kan me wel indenken dat het voor de Biesheuvels ondoenlijk was om voor een klein groepje zoiets op stapel te zetten.
Ik zal nog wat verder zoeken want ik moet van de classics ook nog wat foto's hebben.