Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
lunteraan schreef:mooi toch meen dat ze dat in ypres rally ook al hadden zo ongeveer?
Sjeik1981 schreef:Zijn er al wat proeven/plaatsen bekend.
WRC fan schreef:Er komt in 2010 tijdens rally Germany een proef van 48 kmEn de rally word gehouden van 19-22 augustus. Zo staat het tenminste op WRC.com
emiel79 schreef:Sjeik1981 schreef:Zijn er al wat proeven/plaatsen bekend.
Ik heb weer het vertrouwde adresje in Piesport geboekt, en ga er eigenlijk ook vanuit dat ze weer rond piesport rijden.
Dus Drohntall, Brauneberg en de KP langs de Moezelpanorama boven Piesport verwacht ik er in elk geval wel weer in.....
De rest? Ach, ze zullen wel weer iets op een militair terrein gaan doen denk ik....
TWENGELTJE schreef:WRC fan schreef:Er komt in 2010 tijdens rally Germany een proef van 48 kmEn de rally word gehouden van 19-22 augustus. Zo staat het tenminste op WRC.com
Kan mij uit het verleden herinneren dat ze al eens alles op baumholder aan elkaar hadden gezet. De snelste was iets van 42 minuten onderweg en dat bij 25 graden buitenthemperatuur
Hoelang deze was weet ik niet meer maar ook zo iets
frans-jaap moree schreef:TWENGELTJE schreef:WRC fan schreef:Er komt in 2010 tijdens rally Germany een proef van 48 kmEn de rally word gehouden van 19-22 augustus. Zo staat het tenminste op WRC.com
Kan mij uit het verleden herinneren dat ze al eens alles op baumholder aan elkaar hadden gezet. De snelste was iets van 42 minuten onderweg en dat bij 25 graden buitenthemperatuur
Hoelang deze was weet ik niet meer maar ook zo iets
dat is Panzerplatte en die was in 2008 30,38 km lang.
Sjeik1981 schreef:emiel79 schreef:Sjeik1981 schreef:Zijn er al wat proeven/plaatsen bekend.
Ik heb weer het vertrouwde adresje in Piesport geboekt, en ga er eigenlijk ook vanuit dat ze weer rond piesport rijden.
Dus Drohntall, Brauneberg en de KP langs de Moezelpanorama boven Piesport verwacht ik er in elk geval wel weer in.....
De rest? Ach, ze zullen wel weer iets op een militair terrein gaan doen denk ik....
Ik heb totaal geen ervaring, wordt voor mij de eerste keer. Lees wel hier en daar dat er veel mensen komen, moet je snel zijn met boeken van hotels/campings. Of zijn er ook mogelijkheden om langs de proe(f)(ven) te overnachten om de volgende ochtend meteen bij de proef te zijn. Weet ook ng niet hoeveel dagen, in ieder geval wel de 3 dagen van de rally zelf en mogelijk maandags weer terug naar Nederland.
MartijnS schreef:Hermeskeil is nieuw ja, zit ook onverhard in.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast