lunteraan schreef:het is toch Xavi pons of is dit weer iemand anders??
sorry als ik me vergis
Lees de eerste regel van het artikel eens
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Cinq-Power schreef:http://www.nu.nl/sport/2132559/raikkonen-rallyrijder-in-citroen.html
MartijnS schreef:Zou jij gezellig zijn als je er net afgegaan bent
Het lijkt erop dat Galli dit seizoen ook wel weer gaat rijden, dus je krijgt je zin wel denk ik
jordysport schreef:MartijnS schreef:Zou jij gezellig zijn als je er net afgegaan bent
Het lijkt erop dat Galli dit seizoen ook wel weer gaat rijden, dus je krijgt je zin wel denk ik
Dat is zo maar als tie wint doet hij ook al niet zo leuk![]()
Vind het gewoon saai ventje.
(Dvd ziet er super uit trouwens)
Oeps verkeerde Schouten
Wim schreef:Het is toch algemeen bekend dat er heel wat Finnen eerder koel zijn. Mika Häkkinen had dat ook, net zoals dat nu ook Janne Ahonen, Matti Hautamäki en Tanja Poutiäinen hebben.
Jan Willem schreef:Wim schreef:Het is toch algemeen bekend dat er heel wat Finnen eerder koel zijn. Mika Häkkinen had dat ook, net zoals dat nu ook Janne Ahonen, Matti Hautamäki en Tanja Poutiäinen hebben.
Mijn helden, ik wed dat niemand hier hen kent (mijn bijnaam voor laatstgenoemde is Matti Houtenbekkie)
En ik denk dat we blij moeten zijn met iemand als Raikkonen in het WRC, met zoveel bekende namen in het nieuwe seizoen lijkt me het ongeacht hun resultaten toch interessanter om te volgen dan van die eeuwige achterblijvers als Rautenbach, Wilson en al-Qassimi.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten