Mij lukt het niet om nieuwe auto's in het spel toe te voegen.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
jjrallyteam schreef:hoi, heb het spel op me pc geinstalleerd en opgeslagen maar als ik hem nu opstart. krijg ik een melding dat hij de cdrom niet kan vinden. waar licht dit aan.
PatrickTwente schreef:Even Vraagje
Moet je als je weversfocus wil rijden moet je dan eerst de focus downloaden en dan de skin?
Krijg nu steeds een error als ik de skin van wevers in het spel probeer te zetten.
frans-jaap moree schreef:is er trouwens de S10 van van Eldik voor RBR?
Robert_ schreef:Moet je de rechten aanpassen: bij eigenschappen (geloof ik), alleen lezen uitvinken.
Pruttel schreef:Robert_ schreef:Moet je de rechten aanpassen: bij eigenschappen (geloof ik), alleen lezen uitvinken.
Is al gebeurd, hij geeft dit aan: Kan het bestand C:\Program Files (x86)\SCi Games\Richard Burns Rally\Cars\Cars.ini niet maken. Controller of het juiste pad en de juiste bestandsnaam zijn ingevoerd.
Probeer ik het bestand te vervangen, geeft tie precies hetzelfde weer.
Wolter schreef:Pruttel schreef:Robert_ schreef:Moet je de rechten aanpassen: bij eigenschappen (geloof ik), alleen lezen uitvinken.
Is al gebeurd, hij geeft dit aan: Kan het bestand C:\Program Files (x86)\SCi Games\Richard Burns Rally\Cars\Cars.ini niet maken. Controller of het juiste pad en de juiste bestandsnaam zijn ingevoerd.
Probeer ik het bestand te vervangen, geeft tie precies hetzelfde weer.
En de rechten van de map waar dat bestand in staat veranderen?
jordysport schreef:iemand een idee hoe je de ruiten goed krijgt als je er namen en nummers opzet?
ik heb nu de auto van moree helemaal af behalve de ruiten.
zal binnenkort wel even een paar screenshots plaatsen
Wolter schreef:jordysport schreef:iemand een idee hoe je de ruiten goed krijgt als je er namen en nummers opzet?
Volgens mij is helemaal zwart (#000000) doorzichtig in het spel. Dus als je de ruiten die kleur geeft, de namen wit en nummers oranje zal het volgens mij moeten werken.
RobinV-Rally schreef:Wolter schreef:jordysport schreef:iemand een idee hoe je de ruiten goed krijgt als je er namen en nummers opzet?
Volgens mij is helemaal zwart (#000000) doorzichtig in het spel. Dus als je de ruiten die kleur geeft, de namen wit en nummers oranje zal het volgens mij moeten werken.
Opslaan als DDS --> "8.8.8.8 ARGB 32 BPP | Unsigned"
saai999 schreef:het is alweer een tijdje geleden, maar ik heb weer eens een skin gemaakt![]()
Dit is de skin van Kevin Abbring van de Paradigit ELE Rally 2008, voor de Subaru Impreza N14
Je kunt de skin HIER downloaden onder de downloads pagina![]()
Veel plezier ermee!!
hier zijn nog een paar screenshots:
Binnenkort komt ook de S14 van Mark van Eldik eraan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten