Rest in foto-topic

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Rallyfanaat schreef:Whitechief schreef:Vraagje.
Wie weet hoelaat ze morgen in stroe starten??
Ik heb geen tijd om een boekje te halen maar hoop even van mijn werk weg te kunnen om te gaan kijken.
Ik heb nog wel het boekje van vorigjaar
Alvast bedankt
die van stroe naar zeumeren gaat??
12.29 en 15.18 uur
Whitechief schreef:Rallyfanaat schreef:Whitechief schreef:Vraagje.
Ik heb geen tijd om een boekje te halen maar hoop even van mijn werk weg te kunnen om te gaan kijken.
Alvast bedankt
12.29 en 15.18 uur
Degene die langs het spoor gaat
Rallyfanaat schreef:Whitechief schreef:Rallyfanaat schreef:Whitechief schreef:Vraagje.
Alvast bedankt
12.29 en 15.18 uur
dat is die
Esmee 454 schreef:Net terug van de technische keuring! Erg leuk om gezien te hebben![]()
Geluid van de Honda Civic is zeker mooi en nieuw voor mij. Infopakketje ook in huis. De dag van morgen mag van mij snel beginnen
Whitechief schreef:Rallyfanaat schreef:Whitechief schreef:Rallyfanaat schreef:Whitechief schreef:Vraagje.
Alvast bedankt
12.29 en 15.18 uur
dat is die
Mijn dank is groot.![]()
Ik denk dat ik die van 15:18 wel kan halen.
stefan schreef:hmm aangezien de naam van de eerste KP niet hier op het forum is gezet was ik benieuwd waar de eerste KP is? Ik wil een info pakketje halen, dan direct door naar KP 1. Waar kan ik dan het beste een infopakketje halen? Putten of Barneveld zelf??? Wie kan me helpen??
roadster36 schreef:ik ging begin van de avond ri deventer en kwam op de A1 een hoop
rallywagens op de trailer tegen
ook een met een volgens mij oranje golf
doet deze ook mee ?
Esmee 454 schreef:stefan schreef:hmm aangezien de naam van de eerste KP niet hier op het forum is gezet was ik benieuwd waar de eerste KP is? Ik wil een info pakketje halen, dan direct door naar KP 1. Waar kan ik dan het beste een infopakketje halen? Putten of Barneveld zelf??? Wie kan me helpen??
KP 1 is Drieenhuizen. en volgens mijn lijstje staan ze vanaf 11.45 op het startpodium en start de eerste om 12.08.
Ik heb mijn infopakketje vanavond gehaald bij Van den Heuvel, Handelsweg in Barneveld.
roadster36 schreef:ik ging begin van de avond ri deventer en kwam op de A1 een hoop
rallywagens op de trailer tegen
ook een met een volgens mij oranje golf
doet deze ook mee ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten