Bedankt voor de correctie.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Wolter schreef:mafiabaas101 schreef:Rene Markus schreef:mafiabaas101 schreef:mark beunk schreef:is er in barneveld ook live rallyradio?:?:
Radio barneveld zal wel updates doen. maar staat niet in het teken van de rally.. dit doen ze niet meer omdat het er volgens hun te weinig luisteraars zijn
ach ik denk dan.. volgens mij luistert er meer rallyvolk dan dat er normaal naar radio barneveld luistert.. maar oke
Wordt het geen tijd voor een Nederlandse live rally radiozender. Zoals in het wrc en ondersteund door de knaf?
mompelt iets van geld en centen
Geld en centen.. zo zo.
Maar je hebt gelijk. Rene; enig idee wat een etherfrequentie kost voor dekking in heel NL? En live rallyradio online per evenement: ook dat kost het nodige, en daarbij denk ik niet dat veel mensen er naar zullen luisteren (ze zijn zelf wel bij de rally aanwezig, je hoeft tenslotte niet aan de andere kant van de wereld te zijn).
actionmedia4all.com schreef:Zie je maar hoe goed je Google Maps kunt geloven bij het opgeven van een adres![]()
. Had ik het toch bijna goed.....
Bedankt voor de correctie.
Jacco Hartog schreef:Het weer in Barneveld ziet er toch goed uit.![]()
http://www.weer.nl/nl/home/weer/wereldweer/actueel_en_verwacht_weer/stad/31X4101/barneveld/2.html?cityID=31X4101
Aeolus schreef:Weet je, wij gaan al ongeveer 7 jaar naar Rally's en wij hebben echt nog nooit, maar dan ook echt nooit 1 druppel regen gehad!!!
Zou wel weer eens wat anders zijn, lekker glibberig, vieze auto's mooie slippartijen!!!
Maar bovenal liefst geen gewonden!!!!
HEB ER NOG STEEDS ZIN IN!!!
mastersevius schreef:vechtdal rally dit jaar en 3 jaar geleden was het ook een glibber partij daar
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten