Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
mastersevius schreef:volgens mij reden ze hier in 2007 nog
Dat is dan de hoek Kapweg/Wencopperweg geweest, start van de rondkoers, de laatste keer dat men op de plaggenweg heeft gereden is van ver voor 2007.MisterTwo schreef:mastersevius schreef:volgens mij reden ze hier in 2007 nog
Nou inderdaad de laatste keer dat ik er was - en dat kan niet veel eerder dan 2007 geweest zijn - heb ik op die hoek gestaan.
Maar kan ik uit de reacties afleiden dat ze hier dit jaar niet rijden?
En in Stroe ook niet meer dus? Waar dan wel? Ik ga liever niet wachten op een infopakketje voordat ik een plek uitzoek namelijk...
Henkie H. schreef:Dat is dan de hoek Kapweg/Wencopperweg geweest, start van de rondkoers, de laatste keer dat men op de plaggenweg heeft gereden is van ver voor 2007.MisterTwo schreef:mastersevius schreef:volgens mij reden ze hier in 2007 nog
Nou inderdaad de laatste keer dat ik er was - en dat kan niet veel eerder dan 2007 geweest zijn - heb ik op die hoek gestaan.
En in Stroe ook niet meer dus? Waar dan wel? Ik ga liever niet wachten op een infopakketje voordat ik een plek uitzoek namelijk...
Hein schreef:Henkie H. schreef:Dat is dan de hoek Kapweg/Wencopperweg geweest, start van de rondkoers, de laatste keer dat men op de plaggenweg heeft gereden is van ver voor 2007.MisterTwo schreef:mastersevius schreef:volgens mij reden ze hier in 2007 nog
2002 om precies te zijn. Toen zagen de proeven er overigens totaal anders uit dan nu, viel me op toen ik het archief er bij trok. In 2003 verdween de Plaggenweg uit het parcours omdat de rondkoersproef daar van start ging op de hoek van de Kapweg en Wencopperweg. En deze proef wordt sinds vorig jaar niet meer gereden.
mark beunk schreef:is er in barneveld ook live rallyradio?:?:
mafiabaas101 schreef:mark beunk schreef:is er in barneveld ook live rallyradio?:?:
Radio barneveld zal wel updates doen. maar staat niet in het teken van de rally.. dit doen ze niet meer omdat het er volgens hun te weinig luisteraars zijn
ach ik denk dan.. volgens mij luistert er meer rallyvolk dan dat er normaal naar radio barneveld luistert.. maar oke :roll:
Er komt nog in elk geval één equippe, welke niet op de lijst staat. De Bas Koeten Racing/FlexFuel/Bio MCN Nissan met Wim Koeten op de hotseat.
Oh ja.... En Kevin Abbring achter het stuur....
RallyeRichard schreef:Er komt nog in elk geval één equippe, welke niet op de lijst staat. De Bas Koeten Racing/FlexFuel/Bio MCN Nissan met Wim Koeten op de hotseat.
Oh ja.... En Kevin Abbring achter het stuur....
Rene Markus schreef:mafiabaas101 schreef:mark beunk schreef:is er in barneveld ook live rallyradio?:?:
Radio barneveld zal wel updates doen. maar staat niet in het teken van de rally.. dit doen ze niet meer omdat het er volgens hun te weinig luisteraars zijn
ach ik denk dan.. volgens mij luistert er meer rallyvolk dan dat er normaal naar radio barneveld luistert.. maar oke
Wordt het geen tijd voor een Nederlandse live rally radiozender. Zoals in het wrc en ondersteund door de knaf?
mafiabaas101 schreef:Rene Markus schreef:mafiabaas101 schreef:mark beunk schreef:is er in barneveld ook live rallyradio?:?:
ach ik denk dan.. volgens mij luistert er meer rallyvolk dan dat er normaal naar radio barneveld luistert.. maar oke
Wordt het geen tijd voor een Nederlandse live rally radiozender. Zoals in het wrc en ondersteund door de knaf?
mompelt iets van geld en centen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten