Holkers schreef:Wie gaat er dan ook in België wonen
Hahaha dat ik in Belgie genavigeerd heb wil niet zeggen dat ik er woon
Er staat nog altijd een duidelijke grenspaal hier in de buurt
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Sjeft schreef:2 wedstrijden in het buitenland mag niet voor een NK.
doeffgek schreef:Sjeft schreef:2 wedstrijden in het buitenland mag niet voor een NK.
Ik heb de regelementen van het NRK erop nageslagen, maar ik kan niks terugvinden dat er geen 2 wedstrijden in het buitenland mogen zijn.
Zie deze link. Artikel 4http://www.knaf.nl/bestanden/secties/rally/Reglementen/SRR_2009_Bijlage_XI_Kampioenschap_Reglement.pdf
Alleen ondanks wat ik in mijn vorige bericht zei, vind ik beide genoemde rally's toch niet zo'n goed idee. Bocholt is maar 2 weken voor de ELE Rally, en de Eifel Rallye is maar 1 of 2 weken na de Exotic Green Rally. Het enorme gat tussen de Tank-S en de ELE (of Bocholt) blijft dan nog steeds ruim 2 maanden, om vervolgens in minder dan 2 maanden 4 rally's te rijden. Dat lijkt me niet de bedoeling. Dus als iemand een ander voorstel heeft... [/url]
Sjeft schreef:doeffgek schreef:Sjeft schreef:2 wedstrijden in het buitenland mag niet voor een NK.
Ik heb de regelementen van het NRK erop nageslagen, maar ik kan niks terugvinden dat er geen 2 wedstrijden in het buitenland mogen zijn.
Zie deze link. Artikel 4http://www.knaf.nl/bestanden/secties/rally/Reglementen/SRR_2009_Bijlage_XI_Kampioenschap_Reglement.pdf
Alleen ondanks wat ik in mijn vorige bericht zei, vind ik beide genoemde rally's toch niet zo'n goed idee. Bocholt is maar 2 weken voor de ELE Rally, en de Eifel Rallye is maar 1 of 2 weken na de Exotic Green Rally. Het enorme gat tussen de Tank-S en de ELE (of Bocholt) blijft dan nog steeds ruim 2 maanden, om vervolgens in minder dan 2 maanden 4 rally's te rijden. Dat lijkt me niet de bedoeling. Dus als iemand een ander voorstel heeft... [/url]
Kan het ook niet vinden maar in de 325i challenge was het plan om dit jaar 2 buitenlandse wedstrijden toe te voegen maar dan accepteerde de KNAF de challenge niet als NK is mij verteld.
Wolter schreef:Sjeft schreef:doeffgek schreef:Sjeft schreef:2 wedstrijden in het buitenland mag niet voor een NK.
Kan het ook niet vinden maar in de 325i challenge was het plan om dit jaar 2 buitenlandse wedstrijden toe te voegen maar dan accepteerde de KNAF de challenge niet als NK is mij verteld.
Idd: dat ging er over dat een Nederlandse cup/challenge uit maximaal 1 buitenlandse wedstrijd mag bestaan.
doeffgek schreef:Wolter schreef:Sjeft schreef:doeffgek schreef:Sjeft schreef:2 wedstrijden in het buitenland mag niet voor een NK.
Idd: dat ging er over dat een Nederlandse cup/challenge uit maximaal 1 buitenlandse wedstrijd mag bestaan.
Dat zou dan dus alleen voor cups/challenges gelden, en niet voor HET kampioenschap?
nkroeze schreef:Je mag geen nationaal kampioenschap genoemd worden indien je 2 of meer buitenlandse wedstrijden op je kalender hebt, FIA regels.....
kraats schreef:nkroeze schreef:Je mag geen nationaal kampioenschap genoemd worden indien je 2 of meer buitenlandse wedstrijden op je kalender hebt, FIA regels.....
Oplossing: Er "inter" voor zetten!!
doeffgek schreef:kraats schreef:nkroeze schreef:Je mag geen nationaal kampioenschap genoemd worden indien je 2 of meer buitenlandse wedstrijden op je kalender hebt, FIA regels.....
Volgens mij had ik dat in een eerdere post ook al aangekaart...
Maar nog steeds heeft niemand een alternatief voor Bocholt en de Eifel Rallye aangedragen ivm met de grote gaten in de kalender.
Codieo schreef:doeffgek schreef:kraats schreef:nkroeze schreef:Je mag geen nationaal kampioenschap genoemd worden indien je 2 of meer buitenlandse wedstrijden op je kalender hebt, FIA regels.....
Maar nog steeds heeft niemand een alternatief voor Bocholt en de Eifel Rallye aangedragen ivm met de grote gaten in de kalender.
Vogelsberg rally in Duitsland???
Is i.i.g. een super evenement.TWENGELTJE schreef:Codieo schreef:doeffgek schreef:kraats schreef:nkroeze schreef:Je mag geen nationaal kampioenschap genoemd worden indien je 2 of meer buitenlandse wedstrijden op je kalender hebt, FIA regels.....
Vogelsberg rally in Duitsland???
Sullingen was toch altijd gelijk met hulst?
doeffgek schreef:kraats schreef:nkroeze schreef:Je mag geen nationaal kampioenschap genoemd worden indien je 2 of meer buitenlandse wedstrijden op je kalender hebt, FIA regels.....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten