ferry bakker schreef: 22 graden en mooie dames?
Ze moeten de Dames van Ipatec official maken, dan heb je gelijk meer publiek en ze luisteren beter,
vonde in hellendoorn de Hankook dames er een stuk beter uitzien anders....
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
ferry bakker schreef: 22 graden en mooie dames?
Ze moeten de Dames van Ipatec official maken, dan heb je gelijk meer publiek en ze luisteren beter,
Gijs G schreef:ferry bakker schreef:Aeolus schreef:22 graden en mooie dames?
vonde in hellendoorn de Hankook dames er een stuk beter uitzien anders....
Aeolus schreef:Weet iemand of dat van Eldik nog start in Barneveld?
Peter Tjoen Wellicht? Patrick Snijders?
Wim schreef:Aeolus schreef:Weet iemand of dat van Eldik nog start in Barneveld?
Peter Tjoen Wellicht? Patrick Snijders?
Volgens zijn eigen kalender start van Eldik.
Tsjoen en Snijers hebben geen plannen om deze rally te rijden.
Codieo schreef:Idem voor Wevers en Temmink (staat ook op hun kalender)
ZZR Fan schreef:Lejan schreef:ZZR Fan schreef:Start Van Lagen dit jaar met de 350Z van Van Woensel? Omdat de plannen er vorig jaar lagen en hij graag met die auto wil rijden.
zal niet lukken , GT's mogen niet.
Ze mochten wel starten in Hellendoorn, mits een aantal beperkingen. Dus dan zal dat in Barneveld ook wel mogen.
RobinV-Rally schreef:ZZR Fan schreef:Lejan schreef:ZZR Fan schreef:Start Van Lagen dit jaar met de 350Z van Van Woensel? Omdat de plannen er vorig jaar lagen en hij graag met die auto wil rijden.
zal niet lukken , GT's mogen niet.
Ze mochten wel starten in Hellendoorn, mits een aantal beperkingen. Dus dan zal dat in Barneveld ook wel mogen.
350Z challenge telt in Barneveld ook mee...

de nummer 3 van vorig jaarRobinV-Rally schreef:Dus als ik het goed begrijp hebben we weer een dik startveld in Barneveld? Met Wevers, Van Eldik, Ten Brinke, Vd Heuvel, Vossen, Piepers, Paradigit, Huzink, van Lieshout, Coffey, Turnbull? Vergeet ik nog een paar grote namen?
Had ik zeker niet verwacht eerlijk gezegd
rimo1000 schreef:de nummer 3 van vorig jaarRobinV-Rally schreef:Dus als ik het goed begrijp hebben we weer een dik startveld in Barneveld? Met Wevers, Van Eldik, Ten Brinke, Vd Heuvel, Vossen, Piepers, Paradigit, Huzink, van Lieshout, Coffey, Turnbull? Vergeet ik nog een paar grote namen?
RobinV-Rally schreef:rimo1000 schreef:de nummer 3 van vorig jaarRobinV-Rally schreef:Dus als ik het goed begrijp hebben we weer een dik startveld in Barneveld? Met Wevers, Van Eldik, Ten Brinke, Vd Heuvel, Vossen, Piepers, Paradigit, Huzink, van Lieshout, Coffey, Turnbull? Vergeet ik nog een paar grote namen?
Jaap van Lagen, maar die staat al ingeschreven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten