Robert Rally schreef:en dit komt door te ver door driften of in 1x beginnen op het rechte stuk iets te driften en steeds verder te driften.
Sponsor schreef:Patrickdeh schreef:Het was weer een leuk weekendje rally.
Bij deze mijn bijdrage aan het rally geweld
Linkje linkje naar mijn compilatie
Ik heb wel 4 keer me camera kunnen uitgraven.
ps. Ik wil via deze manier alle teams bedanken die hun toegift hebben gegeven aan de debielen die op de vrijdag avond langs de weg naar de manage stonden te juichen. Dat was voor ons namelijk een uniek moment en maakte de avond toch nog gezellig ondanks het ongeluk op KP2
Wel l*llig einde.....alsof het op de proef was![]()

CoenRallySportRoosendaal schreef:Ik hou er wel van , auto's en vrouwen tegelijk , kan niet beter toch?
Jan schreef:Hoe krijgen jullie die foto's zo snel online?Ik ben net op de helft met selecteren, zal wel woensdag worden. Mag vast wel verklappen dat er een paar gave tussen zitten, al zeg ik het zelf
![]()
Even snel gekeken wat hier stond, vooral die van Martijn en Edwin zijn erg gaaf!

Jan schreef:Hoe krijgen jullie die foto's zo snel online?Ik ben net op de helft met selecteren, zal wel woensdag worden. Mag vast wel verklappen dat er een paar gave tussen zitten, al zeg ik het zelf
![]()
.............we zijn benieuwd
Even snel gekeken wat hier stond, vooral die van Martijn en Edwin zijn erg gaaf!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten