Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
rimo1000 schreef:ik ga er morgen ook met vakantie heb een hotel in Daun. als ik ze zie lopen spreek ik je wel even aanmafiabaas101 schreef:waarschijnlijk ga ik ook vanaf mijn vakantie adres daarnaartoe
wat is het precies voor een rally ????????
cvgn schreef:Hallo,
is er een site met de uitslagen.
groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel
WILS SPORT schreef:cvgn schreef:Hallo,
is er een site met de uitslagen.
groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel
Ja, http://www.extreme-it.de/rcweb/rcdata/e ... /index.htm
Huzink na Kp 3 "uitgevallen" wegens onreglementair tanken.(als ik het goed begrepen heb)
Bartrallyfan schreef:We zijn gisteren ook naar hillesheim geweest, ondanks dat we al ruim tien jaar rally's bezoeken was het onze eerste keer, maar niet de laatste! wat een leuk evenement echte duitse rally sfeer, overal eet en drink kramen, erg gezellig.
Mooi spektakel van de voor rijders. erg leuk om Henk Vossen de eerste boucle met een evo10 te zien rijden en de tweede met zijn eigen evo9 het was een mooie vergelijking voor hem, hij zij dat de tijden met de 9 beter waren maar in deze auto heeft hij ook veelmeer ervaring, maar hij zij ook dat hij in de 10 minder hard hoefde te werken.
Weet er imand waarom John Temmink niet gestart is? zijn porche stond er wel. Verder ook een leuk deelnemers veld met veel achterwielaandrijvers, dus volgendjaar waarscijnlijk weer.
frans-jaap moree schreef:Bartrallyfan schreef:We zijn gisteren ook naar hillesheim geweest, ondanks dat we al ruim tien jaar rally's bezoeken was het onze eerste keer, maar niet de laatste! wat een leuk evenement echte duitse rally sfeer, overal eet en drink kramen, erg gezellig.
Mooi spektakel van de voor rijders. erg leuk om Henk Vossen de eerste boucle met een evo10 te zien rijden en de tweede met zijn eigen evo9 het was een mooie vergelijking voor hem, hij zij dat de tijden met de 9 beter waren maar in deze auto heeft hij ook veelmeer ervaring, maar hij zij ook dat hij in de 10 minder hard hoefde te werken.
Weet er imand waarom John Temmink niet gestart is? zijn porche stond er wel. Verder ook een leuk deelnemers veld met veel achterwielaandrijvers, dus volgendjaar waarscijnlijk weer.
John Temmink stond naast ons op kp1 maar weet verder ook niet waarom hij niet is gestart.
whity schreef:frans-jaap moree schreef:Bartrallyfan schreef:We zijn gisteren ook naar hillesheim geweest, ondanks dat we al ruim tien jaar rally's bezoeken was het onze eerste keer, maar niet de laatste! wat een leuk evenement echte duitse rally sfeer, overal eet en drink kramen, erg gezellig.
John Temmink stond naast ons op kp1 maar weet verder ook niet waarom hij niet is gestart.
Teveel vermogen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten