WRC rally van Polen!!

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Red_Spike » vr jun 26, 2009 11:09

Red_Spike

Berichtdoor RobinV-Rally » vr jun 26, 2009 11:25

Loeb weer uitgevallen, hij heeft zijn maand niet zeg maar...
Solberg in "Peugeots slechtste auto ooit" (quote Gronholm), vreemd. In de Xsara gaat/ging hij lekker!
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
RobinV-Rally

Berichtdoor JeroenDommerholt » vr jun 26, 2009 11:38

Stephan46 schreef:# 37 Abbring K. - Mombaerts E. -> "I am leading? That is a surprise for me. That is really good!

Haha :D De rally is nog lang, maar het begin is super!!

hopen dat het zo blijft :D gun het hem wel om te winnen 8)

maar kan loeb nu nog terug komen ? want ik kan het niet helemaal volgen via wrc radio :lol:
JeroenDommerholt

Berichtdoor Jan Willem » vr jun 26, 2009 11:39

Maar hij mist topsnelheid op snelle rallies zegt ie, ook nu in Polen, dat kost zeeën van tijd.
Ik vind het eerder Peugeot's lelijkste auto ooit trouwens :wink:
Jan Willem

Berichtdoor Campos » vr jun 26, 2009 11:44

John Raven schreef:
Campos schreef:Sjonge wat laat Abbring zichzelf even zien zo, de snelheid van semi-fabrieksrijder Kosciuszko evenaren in diens thuisrally en gewoon meedoen in de top 3. Respect, nu al!

En zonde van Weijs dat de auto niet doet wat hij wil, terwijl Prokop met eenzelfde auto gewoon vooraan meedoet..

Prokop rijdt al een paar jaar met de C2 S1600 (dus heeft enorm veel ervaring), Hans krijgt de tractie niet goed op onverhard. Ondanks een test met verschillende schokbrekers is het lek nog niet boven.

Precies, erg jammer voor hem. Zeker omdat bijna alle JWRC wedstrijden onverhard zijn.. Heeft hij al eens bij Prokop hierover 'gebuurt' of krijgt hij die info niet?
Campos

Berichtdoor Hein » vr jun 26, 2009 11:44

Campos schreef:
John Raven schreef:
Campos schreef:Sjonge wat laat Abbring zichzelf even zien zo, de snelheid van semi-fabrieksrijder Kosciuszko evenaren in diens thuisrally en gewoon meedoen in de top 3. Respect, nu al!

En zonde van Weijs dat de auto niet doet wat hij wil, terwijl Prokop met eenzelfde auto gewoon vooraan meedoet..

Prokop rijdt al een paar jaar met de C2 S1600 (dus heeft enorm veel ervaring), Hans krijgt de tractie niet goed op onverhard. Ondanks een test met verschillende schokbrekers is het lek nog niet boven.

Precies, erg jammer voor hem. Zeker omdat bijna alle JWRC wedstrijden onverhard zijn.. Heeft hij al eens bij Prokop hierover 'gebuurt' of krijgt hij die info niet?

Beiden :wink:
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor GérardWRM » vr jun 26, 2009 11:45

Jan Willem schreef:Maar hij mist topsnelheid op snelle rallies zegt ie, ook nu in Polen, dat kost zeeën van tijd.
Ik vind het eerder Peugeot's lelijkste auto ooit trouwens :wink:

maar wel zéér betrouwbaar volgens broer Henning ! :)
GérardWRM

Berichtdoor mmrizio » vr jun 26, 2009 11:49

RobinV-Rally schreef:Loeb weer uitgevallen, hij heeft zijn maand niet zeg maar...
Solberg in "Peugeots slechtste auto ooit" (quote Gronholm), vreemd. In de Xsara gaat/ging hij lekker!

Ik dacht dat ze (als de Xsara dan nog rijdt) na Polen meteen door zouden gaan naar Frankrijk om de auto's naast elkaar te testen. Daarna zouden ze de beslissing nemen.

Maurice
mmrizio

Berichtdoor JeroenDommerholt » vr jun 26, 2009 11:51

mmrizio schreef:
RobinV-Rally schreef:Loeb weer uitgevallen, hij heeft zijn maand niet zeg maar...

Ik dacht dat ze (als de Xsara dan nog rijdt) na Polen meteen door zouden gaan naar Frankrijk om de auto's naast elkaar te testen. Daarna zouden ze de beslissing nemen.

Maurice

waarom gaat hij niet testen in de focus van zijn broer dan ? aangezien de focus ook een hele goede auto is (of word dat te duur voor hem ?)
JeroenDommerholt

Berichtdoor Chiel » vr jun 26, 2009 12:14

JeroenDommerholt schreef:maar kan loeb nu nog terug komen ? want ik kan het niet helemaal volgen via wrc radio :lol:

Schade viel mee volgens Hirvonen, maar als hij terug komt via Superally krijgt hij een tijdstraf van 20 min. Dus de kans dat hij nog punten haalt is wel heel klein.
Chiel

Berichtdoor JeroenDommerholt » vr jun 26, 2009 12:19

Chiel schreef:
JeroenDommerholt schreef:maar kan loeb nu nog terug komen ? want ik kan het niet helemaal volgen via wrc radio :lol:

Schade viel mee volgens Hirvonen, maar als hij terug komt via Superally krijgt hij een tijdstraf van 20 min. Dus de kans dat hij nog punten haalt is wel heel klein.

oke :wink: hopen dat hirvonen 2e blijft want dan kan het nog wel eens spannend gaan worden :D
JeroenDommerholt

Berichtdoor Jan Willem » vr jun 26, 2009 12:27

Hij staat eerste zelfs.
Mocht Loeb inderdaad niet meer terugkomen, dan is Ford bij deze stand ook zo goed als gelijk met Citroën bij de constructeurs.

Ik vind het tempo van de Stobart en Citroën Junior teams tegenvallen trouwens, er lijkt een gat te onstaan tussen Hirvonen/Latvala/Sordo en de rest. En dan is Mikkelsen zelfs nog 4e.

edit:
Loeb zegt dat hij morgen weer meedoet.
Bron wrc.com
Jan Willem

Berichtdoor mafiabaas101 » vr jun 26, 2009 12:53

hup kevin!! 8)

zeer mooie stand, en nu heel houden!
mafiabaas101

Berichtdoor Red_Spike » vr jun 26, 2009 13:51

Abbring voorlopig ook weer snelste op de 5e proef. Volgens de splits dan.

Enige nadeel is alleen dat hij morgen dan als eerste JWRC moet rijden, of maakt dat niet veel meer uit omdat er dan al zoveel wrc's overheen gereden zijn, dat de weg toch al verrot is?

Wel erg knap dat hij steeds snel is, ik had eigenlijk verwacht dat weijs sneller zou zijn.
Red_Spike

Berichtdoor Jan Willem » vr jun 26, 2009 13:53

Abbring wint ook KP5, 4sec op Prokop en 6sec op Kosciuszko! 8)

Hirvonen is op KP6 ruim sneller dan vanmorgen (5m15 vs 5m22), maar misschien wordt het nadeel van de slechte wegen gecompenseerd door het al eens gedaan hebben van de proef.

-- maar dat is ook wel een uitzonderlijk goeie tijd, blijkt nu de rest binnenkomt :)
Jan Willem

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden