Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Stephan46 schreef:# 37 Abbring K. - Mombaerts E. -> "I am leading? That is a surprise for me. That is really good!
HahaDe rally is nog lang, maar het begin is super!!
John Raven schreef:Campos schreef:Sjonge wat laat Abbring zichzelf even zien zo, de snelheid van semi-fabrieksrijder Kosciuszko evenaren in diens thuisrally en gewoon meedoen in de top 3. Respect, nu al!
En zonde van Weijs dat de auto niet doet wat hij wil, terwijl Prokop met eenzelfde auto gewoon vooraan meedoet..
Prokop rijdt al een paar jaar met de C2 S1600 (dus heeft enorm veel ervaring), Hans krijgt de tractie niet goed op onverhard. Ondanks een test met verschillende schokbrekers is het lek nog niet boven.
Campos schreef:John Raven schreef:Campos schreef:Sjonge wat laat Abbring zichzelf even zien zo, de snelheid van semi-fabrieksrijder Kosciuszko evenaren in diens thuisrally en gewoon meedoen in de top 3. Respect, nu al!
En zonde van Weijs dat de auto niet doet wat hij wil, terwijl Prokop met eenzelfde auto gewoon vooraan meedoet..
Prokop rijdt al een paar jaar met de C2 S1600 (dus heeft enorm veel ervaring), Hans krijgt de tractie niet goed op onverhard. Ondanks een test met verschillende schokbrekers is het lek nog niet boven.
Precies, erg jammer voor hem. Zeker omdat bijna alle JWRC wedstrijden onverhard zijn.. Heeft hij al eens bij Prokop hierover 'gebuurt' of krijgt hij die info niet?
Jan Willem schreef:Maar hij mist topsnelheid op snelle rallies zegt ie, ook nu in Polen, dat kost zeeën van tijd.
Ik vind het eerder Peugeot's lelijkste auto ooit trouwens
RobinV-Rally schreef:Loeb weer uitgevallen, hij heeft zijn maand niet zeg maar...
Solberg in "Peugeots slechtste auto ooit" (quote Gronholm), vreemd. In de Xsara gaat/ging hij lekker!
mmrizio schreef:RobinV-Rally schreef:Loeb weer uitgevallen, hij heeft zijn maand niet zeg maar...
Solberg in "Peugeots slechtste auto ooit" (quote Gronholm), vreemd. In de Xsara gaat/ging hij lekker!
Ik dacht dat ze (als de Xsara dan nog rijdt) na Polen meteen door zouden gaan naar Frankrijk om de auto's naast elkaar te testen. Daarna zouden ze de beslissing nemen.
Maurice
JeroenDommerholt schreef:maar kan loeb nu nog terug komen ? want ik kan het niet helemaal volgen via wrc radio
Chiel schreef:JeroenDommerholt schreef:maar kan loeb nu nog terug komen ? want ik kan het niet helemaal volgen via wrc radio
Schade viel mee volgens Hirvonen, maar als hij terug komt via Superally krijgt hij een tijdstraf van 20 min. Dus de kans dat hij nog punten haalt is wel heel klein.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten